1 photo
Ace Airport Parking

Ace Airport Parking

4.3 from 133 reviews · View Statistics
Listing monitored by Ace Airport Parking

Reviews

4.3
133 reviews
Previous
Next
LEONIE
LEONIEGreater Melbourne (Outer), VIC

Missing this great service

published

We've used ACE every time we travelled. So sad that COVID broke this business.
Our thanks to all the staff who took such great care of us for so many years.
Vale ACE airport Parking - another of the many closed businesses due to COVID.
P.S. if we had lost out $ wise because you closed down and our booking went South, I'd still be saying thanks for the many years of great service and happily have said you're welcome to the final tip.

Incentivised Review No
Monet W.
Monet W.Greater Melbourne (Inner), VIC

SCAM of a company

published

You guys just can’t go into liquidation and not pay people that have paid for your services. Absolute scam this company is. Where is our money. Lawyers are getting involved!

Incentivised Review No
Ace Airport Parking
Customer Service ManagerAce Airport Parking
Monet W.
Monet W.

My comments are unfair and unwarranted? This company stole my money and ran with it. This is how to treat your loyal customer base. SHAME ON YOU!

ripoffsspreets
ripoffsspreetsGreater Melbourne (Inner), VIC
  • 27 reviews
  • 57 likes
  • Verified

No refund yet

published

Cancelled my parking 23/03/2020, was not traveling until 01/07/20, email stating refund within 2-3 days and a month later still no refund, have sent 3 emails and they have been ignored. Wont book again with this lot, also everybody that has not received a refund can legally sue this company not only for the full amount but also interest on your money, i am intending to do this as this company has not refunded a cent.

Incentivised Review No
ripoffsspreets
ripoffsspreets

More to the story above if you paid using credit card? Get your bank to do a charge back. You can access this online or ring your bank.

ripoffsspreets
ripoffsspreets

Ace Airport Parking have removed their face book page so nobody can contact them as they do not respond to emails.

dman
dmanVictoria
  • 8 reviews
  • 1 like

Unresponsive

published

Cancelled on the 1st April due to COVID19. Have yet to receive a refund. No response to email or phone calls. Unacceptable. Even if with the current situation, if a refund will take 28 days or more, this should at least be communicated. No information or responses is extremely poor business approach. You need to stop advertising that it takes 3 business days to refund. That is a lie.

Facebook page has been taken down too. Will be getting in touch with Consumer affairs to lodge a formal complaint.

Ace Parking - if you at least post a "Due to COVID19, refunds will be processed within .... ". This will boost customer confidence. The stress you are causing your customers is shameful.

Incentivised Review No
Services

Find out how Ace Airport Parking compares to other Services

Know better, choose better.

Compare all
Prabaharan M.
Prabaharan M.Victoria
  • 2 reviews

Cannot contact them

published

Parked car and postpone due to travel issues now cannot contact them several calls emails nothing works
When you call the recording says send
E mail, after 3 email still no reply when call recording go on saying our friendly staff will with you as soon as Soon as possible but no one picks up
Did wrong by parking at this place
I did Park many times here
Understanding the current issue but they are even not bother to reply E mail to advise when can I take my car
No more parking here in future

Incentivised Review No
Ace Airport Parking
Customer Service ManagerAce Airport Parking

Hi Prabaharan, In looking at your email correspondence with us, we have called you and left VMs and responded to each of your emails, including arranging the collection time for your vehicle in a few days.

stevefsmith
stevefsmithGreater Melbourne (Outer), VIC
  • 2 reviews

Do not pay full refund when flexi-cancel is paid for

published

Close to the airport, attractive prices, clean buses, friendly staff. All good until there is an issue

Unfortunately, when I paid for flexi-cancellation, cancelled and did not receive the refund, they were impossible to deal with. They continuously said they paid it regardless of what my bank transaction record showed.

To add insult to injury, their terms and conditions provide no reference to flexi-cancellation meaning, they can choose to not give the full refund and there is nothing you can do as you have agreed to the terms and conditions.

I and my team will not be using the services again.

Incentivised Review No
ChY
ChYGreater Melbourne (Metropolitan), VIC

Cannot get full refund due to corona virus

published

In the event of recent corona outbreaks in Korea and Japan (which escalated over the weekend) even if you booked your carpark with ace only days ago, you cannot get back all your money if you decide to cancel. So pick wisely! We didn’t even use your product and it’s unsafe for our young kids to travel at this stage. I’d expect Amazon type level of customer service and sympathy but not with Ace’s team. Disappointed.

Incentivised Review No
Ace Airport Parking
Customer Service ManagerAce Airport Parking

Hi Chy, we are sorry to hear about your experience. Should you wish to discuss more, please do email us at @info@aceairportparking.com.au.

ChY
ChY

We did! Over three emails. We just heard back from Expedia- they will fully refund us on all our non cancellation accomodations, and that's really great.

Jess M.
Jess M.Greater Melbourne (Metropolitan), VIC

Don't Recommend, will never use again.

published

Very limited customer service available on weekends, the intercoms are poor quality and I was hung up on without resolving my inquiry. My attempt to call was also ended without the option to speak to anyone or continue on hold. The fees for weekend parking are almost 2.5x as much as parking at one of there competitors. The parking complex I was in had mostly small car only bays available. Which makes it impossible to park anything bigger than a hatch back.

Incentivised Review No
Ace Airport Parking
Customer Service ManagerAce Airport Parking

Hi Jess, Ace Airport Parking have staff on site 24/7 and we don't have intercoms. Our parking rates are pre-booked online. Are you sure you are reviewing our business in Tullamarine? We can't find a booking in your name.

TERRIBLE EXPERIENCE

published
Ace Airport Parking
Customer Service ManagerAce Airport Parking

Hi Sandy, we are sorry to hear about your experience. Should you wish to discuss more, please do email us at @info@aceairportparking.com.au

Services

Find out how Ace Airport Parking compares to other Services

Know better, choose better.

Compare all
John D.
John D.Greater Melbourne (Inner), VIC

Would never use this providers again - they damaged my vehicle

published

I had used Ace a number of times, and found the service good. However on my last usage they damaged my vehicle electrics and refused compensation. Use at own risk.

Tong
TongGreater Melbourne (Metropolitan), VIC
  • 2 reviews

Lost my luggage at the pick up!!!

published
Adg123
Adg123AU
  • 2 reviews
  • 6 likes
  • Verified

Car damaged while in car park

published

My car was damaged while in the car park. I immediately brought this to the attention of the parking attendant. However Ace management is refusing to take any responsibility for the damage and has not offered any compensation. I would not recommend using this car park at all.

Services

Find out how Ace Airport Parking compares to other Services

Know better, choose better.

Compare all
K T
K TMelbourne

Easy parking

published

Parking has never been so easy and secure.

Service was excellent and my family and I would definitely make use of this service again!

Cheers to Ace Airport Parking for a wonderful experience!

Best Airport parking.

published

It was easy to park and leave my car here at ACE airport parking.
Staff dropped us at the airport safely and picked us after our travel.
Good location and nice staff,

Avoid at all costs

published

Poor customer service (this is not an exaggeration) at different levels of management including their head office call centre (the woman answering phone calls was very rude and did not appear experienced to handle complaints).

Page 1 of 2

Questions & Answers

Sorry, there are no questions yet.

Get an answer from our members and Ace Airport Parking representatives

Details

CategoryServices
Discontinuation dateMar 2020

ProductReview.com.au has affiliate partnerships. These do not influence our content moderation policies in any way, though ProductReview.com.au may earn commissions for products/services purchased via affiliate links.