1 photo
Baby Bunting Physical store

Baby Bunting Physical store

2.3 from 95 reviews · View Statistics
See the Best Mother & Baby Shops in 2021 as rated by Australians on ProductReview.com.au.
Listing monitored by Baby Bunting

Reviews

  • Product Quality
    2.4 (30)
  • Return Claim MadeYes (7) · No (34)
  • Customer Service
    1.0 (45)
Previous
Next

Reviewer Photos & Videos

  • Thumbnail
Rami
RamiSouth East Queensland, QLD
  • 2 reviews

Not very accommodating for mums with babies

published

We been shopping at baby bunting and we purchased a baby sleep monitor ,in store price $143 but on line $126
We call them about this it very inconvenient that we have to go back to the store to get refund of $20 especially when you’ve got a new born don’t understand why this can be rectified over the phone plus why wasn’t there a price Match when we purchased this,
When we told them our situation of coming to the store the lady said what would you like me to do, her instructions were we can only refund you from the store
For a baby store your not very accommodating for mums with babies and not very helpful

Product Quality
4/5
Customer Service
1/5
Matt F.
Matt F.Greater Melbourne (Outer), VIC

Disappointed

published

To say that we are disappointed is an understatement. We purchased multiple items from the Baby Expo back in early May and we are STILL waiting. This is ridiculous. I'm glad this wasn't a life or death situation. The product has been paid off and there has been one follow up phone call, despite multiple requests. Communication is non-existent. If a product could not be delivered in a timely manner, they need to be upfront and honest.
We will be shopping elsewhere from now on.

Customer Service
1/5
Incentivised Review No
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting

Hi Matt, We are so sorry to hear about your shopping experience. Can you please send an email to enquiries@babybunting.com.au with your details so that we can look into this further. Regards Baby Bunting Team

Absolutely appalling customer service.

published

I purchased multiple nursery goods and it took Baby Bunting three attempts to delivery the goods. Making multiple excuses for their poor delivery services. Apparently asking a customer to take 3 days off work to accept the goods was acceptable. Very much an overrated. Shop elsewhere.

Customer Service
1/5
Incentivised Review No
Mad
MadMelbourne
  • 4 reviews
  • 1 like

Avoid avoid avoid

published
Product Quality
1/5
Customer Service
1/5
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting
Mother & Baby Shops

Find out how Baby Bunting Physical store compares to other Mother & Baby Shops

Know better, choose better.

Compare all
Emma-Leigh
Emma-LeighSouth East Queensland, QLD
  • 2 reviews

Watch their 'sales pitches'

published

We recently spent over $4000 at Baby Bunting when they had a sale on recently where you could receive a voucher per $x spent. Given we had spent so much, we were entitled to a $250 voucher if we spent $1500. We received that voucher, but expected to receive $500, given the amount we had spent. Nope, Baby Bunting is refusing and only giving us $250 because it was done in one transaction. That seems a bit ridiculous considering we could have just completed two separate transactions then and there to get the $500 gift voucher, yet they are refusing to have us the $500 voucher now. Not happy!

Customer Service
2/5
Incentivised Review No
Store LocationAspley
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting

Hi Emma ,Thank you for taking the time to provide us with this feedback. Our records indicate that we have responded to your email enquiry on May 29. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused you. Regards Baby Bunting

Abhi Nithya
Abhi NithyaGreater Melbourne (Metropolitan), VIC

Mary had a little whinge

published
Product Quality
3/5
Customer Service
1/5
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting

Hi Abhi , Thank you for taking the time to provide us with this feedback. We apologise for the experience you had in store. We will be sure to pass on the feedback to the management for review. Regards Baby Bunting.

Abhi Nithya
Abhi Nithya

It wasn’t their problem, apparently.

published
Customer Service
1/5
Incentivised Review No
Jodie Kennedy
Jodie KennedyNorth Queensland, QLD
  • 2 reviews

Terrible Customer Service - Townsville Baby Bunting

published
Product Quality
1/5
Customer Service
1/5
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting

Horrific Baby Bunting Belrose

published

Racism only Caucasians work here mistreat multicultural customers m pretty sure colleague s. Horrific experience with car seat fitting a lazy lady doing it she is so twisted dangerous frightening. She never fitted the two seats manipulated reasons. If people have mental health issues they should get help not try to spread their illness around.And, please take your medication before work! It’s not going to help you lady. Don’t go there for car fitting!

Customer Service
1/5
Incentivised Review No
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting
Mother & Baby Shops

Find out how Baby Bunting Physical store compares to other Mother & Baby Shops

Know better, choose better.

Compare all
Hannah R.
Hannah R.
  • 4 reviews
  • 4 likes

No.. just no...

published

Every time I visit stores there is NOBODY to help. And then when you go and look for someone they look so annoyed and like you are bothering them. I wanted to price match an item but they said no because it was in NSW so technically I would have to pay for freight on top of the item... are you serious. What an absolute joke. All of the items here are marked up so much. For example a carrier on the clearance shelf with sale stickers all over it for $59.94. On the website of the brand that exact item sells for $59.99 full price

Product Quality
3/5
Customer Service
1/5
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting

Hi Hannah, Thank you for taking the time to provide us with this feedback. We apologise for the experience you had in store. We will be sure to pass on the feedback to the store management for review.

Lise
Lise Goldfields, WA
  • 2 reviews

Check your layby!!

published
Customer Service
1/5
Incentivised Review No
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting

Hi Lise, We apologise for the experience you had in store. We will be sure to pass on the feedback to the management for review.

Samantha
Samantha Greater Melbourne (Metropolitan), VIC

Layby policy

published

I had a Layby at baby bunting and had paid $150 deposit. I forgot about it and it went a week over the date I was due to collect it. I was unable to go instore to collect the item for another week and I asked if I could just cancel the layby. I was advised if you cancel a layby at baby bunting they take your whole deposit. I was blown away that they were just going to take $150 away. I was not happy and made a fuss and ended only being given a store credit for $100 and they took $50. So make sure you are aware of the layby policy before you layby anything with them as no matter how much your deposit is they will take it!

Product Quality
1/5
Customer Service
1/5
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting

Hi Samantha , Thank you for taking the time to provide us with this feedback. We would like to look into this matter further. Can you please contact us at enquiries@babybunting.com.au so that we can assist you further. Regards Baby Bunting

Mother & Baby Shops

Find out how Baby Bunting Physical store compares to other Mother & Baby Shops

Know better, choose better.

Compare all
GFern
GFern
  • 2 reviews
  • 1 like

Horrible service. Buyer beware!

published

Warner’s Bay Baby Bunting branch is the worst store ever. I bought a product from the store and I noticed that they charged me the wrong price and so I complained. I was still at the store and they will not even want to a refund me.

Customer Service
1/5
Incentivised Review No
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting
Shakour S.
Shakour S.Sydney, NSW

Scam of best prices

published

You can find most of their goods cheaper online and will be cheaper if you ship it from overseas paying custom and shipping

Incentivised Review No
Return Claim MadeNo
Baby Bunting
Baby BuntingBaby Bunting

Hi Shakour , Thank you for taking the time to provide us with this feedback. We would like to look into this matter further. Can you please provide us with more details on enquiries@babybunting.com.au so that we can investigate. Regards, Baby Bunting

Leila
Leila
  • 2 reviews

Didn't have items in stock and tried to charge me for not becoming a member

published

I went to the baby bunting store in prestons today and was left very disappointed. The items i was interested in werent available so i was advised to pay a deposit. While we were processing my $2,430 order the lady asked me if I was a member, to which I responded that I wasn't. They advised me that they would charge me a $5 fee for not becoming a member.

What a joke. This is actually illegal. I cancelled the whole order out of principal. Very disappointed.

Incentivised Review No
Page 1 of 3
See all Baby Bunting reviews

Questions & Answers

Sorry, there are no questions about Baby Bunting Physical store but you can read 9 questions about Baby Bunting.

Get an answer from our members and Baby Bunting representatives

Baby Bunting Physical store

Other Mother & Baby Shops

Previous
Nanny Annie

Nanny Annie

4.6
(317)
Tiny Fox

Tiny Fox

4.5
(281)
UrbanBaby

UrbanBaby

4.8
(84)
Mocka

Mocka

4.3
(1,056)
M&B

M&B

4.7
(63)
Metro Baby

Metro Baby

4.8
(54)
Wrigglepot

Wrigglepot

4.9
(40)
Next
See all Mother & Baby Shops

ProductReview.com.au has affiliate partnerships. These do not influence our content moderation policies in any way, though ProductReview.com.au may earn commissions for products/services purchased via affiliate links.