??!

Reviews

4.0

23 reviews
5
(13)
4
(5)
3
(1)
2
(0)
1
(4)
  • Value for Money
    4.2 (20)
  • Cleaning & Maintenance
    4.3 (21)
  • Product Quality
    4.1 (21)
  • Return Claim MadeYes · No (23)
  • Shipping
    4.3 (8)
  • Warranty Claim MadeYes (23) · No
  • Purchase Type
  • Customer Service
    3.8 (8)
Previous
Next

Reviewer Photos & Videos

Leanne morgan

Leanne morganGreater Melbourne (Outer), VIC

Love my spa and spas direct have been so helpful

published

Every night we are in our spa. The kids and myself both love it. Service on delivery was great and on time and super friendly. Very easy and simple to do.

Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Elizabeth and Wayne

Elizabeth and WayneRichmond-Tweed, NSW

Long time dream is here

published

-After a small hiccup with the touchpad we have not looked back. During the warm months we were in it almost every afternoon, and sometimes till the wee hours of the night. Now in the cooler months we are in it on the weekends with the temperature turned up a little, with Solar on the house, its not costing anything to run. Love love love our spa.(4 friend have since brought one from Spas direct & are happy too).

Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
Kempy

KempySouth East Queensland, QLD

So nice and relaxing after a busy day.

published

Use our spa almost every night, it’s hard getting out now that the temperature has dropped.Even the kids like to relax in it now home schooling. easy to look after if looked after it regular.

Cleaning & Maintenance
Customer Service
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
Store LocationGold coast
Pool & Spa Shops

Find out how Spas Direct compares to other Pool & Spa Shops

Know better, choose better.

Compare all
Bob G

Bob GCentral Highlands and Goldfields, VIC

Excellent addition to our home

published

In warmer weather our spa is used almost continuous. We have a large family who visit with their children the spa is in huge demand.
I couldn't imagine life without

Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Shannon R

Shannon RHunter Region, NSW

  • 2 reviews

Happy with our Maui Deluxe

published

We bought our spa in January this year and it has been excellent value for money. We have never owned a spa, but are so happy we decided to purchase. Our kids love it. My sister has one similar from Spas Direct and was the one who recommended the company. We both love our spas.

Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Great spa,

published

Spas direct are easy to deal with, customer service is very good, had a warranty claim for the touchscreen and it was dealt with well and replacement screen was sent asap.
The swim spa we've got is fantastic and the whole family use it regularly, it's easy to maintain and the chemicals are reasonably cheap.
We have solar panels which keeps the bills down.
I would recommend spas direct.

Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Great spa!

published

We use our swim spa 4 to 5 times a week swimming and add chemicals once or twice a fortnight. Perfect for our small family. Great customer sevice and easy warranty claim.

Cleaning & Maintenance
Customer Service
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
Store LocationMaryborough

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Heath

HeathThe Mallee, VIC

WARNING

published
Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
11 comments
Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

heath, what is your invoice number I would like to look in to this matter regards spas direct

Heath
Heath

Invoice 105238
Heater only arrived end of April.

Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

HI Heath, Someone will contact you regarding this. regards Spas Direct

Les Algeo

Les AlgeoGreater Melbourne (Outer), VIC

2 years on and the Spa still performs as new!! 10/10

published

We have used this Spa most days over the last 2 years. The Spa still performs as when we first got it in 2017. Easy and low frequency maintenance required!

Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Pool & Spa Shops

Find out how Spas Direct compares to other Pool & Spa Shops

Know better, choose better.

Compare all
Geoff

Geoff

  • 2 reviews
  • 1 like

Still waiting for service after 1 1/2 years

published

I am amazed by how many people have great service and for some reason I cannot get an answer for a ticket raised on May 21st 2018! Ticket number 423 raised 21st May 2018 in relation to replacing panels that were damaged on delivery - I have been contacted numerous times, had your technician here to look for himself, been promised resolution by a number of people, and yet on the 28th Feb 2019 still sit with damaged panels and no answer! Update, it is now the 13 September and this is still not fixed!

Cleaning & Maintenance
Customer Service
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
Store LocationMelbourne, John has been to my house, Kerry has promised to order the part!
Lozza

LozzaPerth, WA

  • 4 reviews
  • 2 likes

We purchased our spa late 2018 , So far we are very happy with it .

published

Our spa is used every second day morning and night, It takes a while to get used to the chemicsls but after a while it is not hard to maintain. The control panel did malfunction a few months after purchase but was fixed promptly

Cleaning & Maintenance
Customer Service
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Kez

KezGreater Melbourne (Outer), VIC

  • 2 reviews
  • 6 likes

Be prepared to throw it out after 2 years

published

All of these reviews are crazy ! Why would you review a product only because you get paid to do so. My Spa has been falling apart and been faulty from day one, I’m not going into my sob story why I got it but the whole surface has bubbled it cuts out all the time and it is the biggest waste of my money .. they should’ve just taken it back if they gave me 3k right now to take it and get it out of my sight I would be happy.. I’m lodging a claim with ACCC because I can’t deal with these people.. enough is enough

Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
2 comments
Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

Kez, what is your invoice number I would like to look in to this matter regards spas direct

Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

We have sent you multiple messages asking you to call us, If you do not call us we not not solve your issue. Our number is 1300 772 734 quote this ref - REF1000 With your invoice number.

Great alternative to a pool

published

Easy to maintain great family entertainment the cost compared to a concrete pool are unbelievable
And if we decide to move we can take the swim spa with us to our new house

Cleaning & Maintenance
Customer Service
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Peter J.

Peter J.Sydney, NSW

  • 2 reviews
  • 1 like

The best investment ive ever made

published

The spa is perfect , great outlets power for messaging , deep and roomy i love the lights at night the family are allways in it easy installed , fill abd plug in its ready to go :) thankyou spas direct

Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Unhappy

UnhappyPerth, WA

Spa still not working

published

Spa still not working had for 18 months has only been working for two off them. Been ask for a invoice number so they can help me. How about spa direct just help me and everyone they have sold a piece of crap spa.

Cleaning & Maintenance
Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
Store LocationWA
2 comments
Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

We have requested before that we need your invoice number so we can look into your complaint. Our after sales team work Monday - Friday 9am -5pm AEST

Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

We have tried to make contact with you several times, with No success, If you have an issue with your spa please call 1300772734 and quote REF1000. we are more than happy to help you. kind regards SPAS DIRECT

Pool & Spa Shops

Find out how Spas Direct compares to other Pool & Spa Shops

Know better, choose better.

Compare all
Clint

ClintMid North Coast, NSW

Contact could be better

published

There were some early issues with delivery & a faulty light. These issues and some contact issues have now been addressed & resolved to my satisfaction by the owner. Spa itself now over 12 months old, no further problems.

Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
Jess

JessSydney, NSW

Update review - spa warranty claim being honoured at no cost to me.

published
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
1 comment
Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

Hi Jess, PLease let me know your invoice number so we can identify the issue. Kind regards Spas Regards.

Shell&Joel

Shell&JoelGreater Melbourne (Inner), VIC

  • 2 reviews

Great investment

published

We love our spa, the kids love it to. We use ours regularly and it is so relaxing. We have our friends over and it’s a great way to unwind after a busy day at work. Easy to maintain also.

Cleaning & Maintenance
Customer Service
Value for Money
Product Quality
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
Store LocationCamberfield

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Colin M

Colin MSouthwest, VIC

Warranty claim

published

We love our spa & use it several times per week. Recently I submitted a warranty claim for a replacement inlet to the spa filter where a metal component was going rusty. The replacement part arrived in less than a week by post. Excellent service.

Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Brenda Flannery

Brenda FlanneryNorth Queensland, QLD

  • 14 reviews
  • 8 likes

Good Service, Excellent Communication

published

I received my new spa this week. Spas Direct have been attentive and professional. I would recommend them and advise if you have any queries, speak with Sophie of Spas Direct

June 19th 2019 Update: Grab your money

Spa was faulty - would not hold water. Zero service and support. Treated with total ignore. Do NOT waste your time and money. Inferior product with false pricing to lure you in!

Cleaning & Maintenance
Value for Money
Product Quality
Shipping
Return Claim MadeNo
Warranty Claim MadeYes
Purchase TypeSpa
Page 1 of 2
See all Spas Direct reviews

Questions & Answers

shirley skinner

shirley skinnerasked

Spas Direct

Hi I have order a spa inv no 106220 Reference No SPJOHN5586
Just wondering if i could get a date it might arrive in Adelaide as i would like to book time off to get it delivered Also John said he has someone who could deliver it for me

thanks hope to hear from you soon

3 answers
Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

Shirley Can you please call 1300 772 734 and quote your invoice number and someone will get back to you.

shirley skinner
shirley skinner

Yes I have and sent two emails would just like a answer to one off them thank you

Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

Hi Shirley

Invoice 106220 - order date 16/05/2020

Sorry for not replying to your email dated 11/06/2020 at 3.16pm yesterday.

As per your Invoice the delivery time was as follows - Lead time into Adelaide depot was 6-8 weeks. This was detailed on your invoice. Which meant an arrival date of 16th July 2020. However the arrival date was dependant on one direct container shipment going to Adelaide port and we explained we could only send the spa once it was full. As it is not full and and we do not know a firm date when it will be, we will not meet the delivery time agreed on the invoice, so we have decided to cancel the order and refund your zip money account. We have also confirmed this in an email.

Peter C.

Peter C.asked

Spas Direct

Is there a spas direct in ballarat?

2 answers
Shane and Deb
Shane and Deb

No

Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

Hello , here is a link to where our showrooms are located https://www.spas.direct/showroom-location you can also call 0411399652 for more info.

Grant R.

Grant R.asked

Spas Direct Online Store

Extremely disappointing with the quality of the product and after sales service. I bought a spa from Spas Direct and paid in full, it was delivered on 28 November 2018, it looked fine after delivery, as it was Christmas time, we only used the spa a couple of times, on 28 December 2018 i noticed a crack in the acrylic, i toke photos and told them straight away, they told me to put in an online warranty claim, i did. After 3.5 months of chase up phone calls and emails telling me that they are getting quotes and will fix it. On 4 April 2018 i wrote a letter to the company and Fair Trading Queensland, Kylie emailed back 22 minutes later stating i should have notified them within 24 hours if there was a problem and they will not be fixing it, however their website states 8 year acrylic warranty. I hope everyone out there does not get treated the way we did. Prill - NSW

2 answers
Tania
Tania

Hi, We have had the same problem you have both had - Kylie has been promising that we will get our side panels fixed - been over 1 year and now emails are bouncing back and no response from telephone messages. Extremely back COMPANY to deal with and I certainly wouldn't recommend them to ANYONE..

Spas Direct
AfterSalesSpas Direct

Please NOTE this is NOT our page, we do NOT monitor these comments, If you have questions please follow this procedure. Call us directly on 1300772734 and some one will return your call. As a courtesy we will follow your call up with a text message ensuring someone made contact with you. You can also email us directly at sunsealspas@yahoo.com.au. Our website also has a live Chat feature where you can speak to an after sales person online. Once you call us you many find we might over contact you. Regards Spas Direct.

Get an answer from our members and Spas Direct representatives

ProductReview.com.au has affiliate partnerships. These do not influence our content moderation policies in any way, though ProductReview.com.au may earn commissions for products/services purchased via affiliate links.