1 photo
White Fox Boutique

White Fox Boutique

4.7 from 752 reviews · View Statistics
See the Best Clothing Shops & Brands in 2021 as rated by Australians on ProductReview.com.au.
Listing monitored by White Fox Boutique

Reviews

3.3
54 reviews
Previous
Next

Reviewer Photos & Videos

  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • More
    Thumbnail
Ally
AllyCentral Queensland, QLD
  • 2 reviews
  • 1 like

Rip offs and terrible quality

published

I received two items that were faulty and I emailed immediately and sent photos. Customer service responded and said they will promptly refund me as this is not there standards so i sent back to the warehouse and they started ignoring my emails and sending generic messages and they owe me over $100 for faulty items

Product Quality
1/5
Shipping
1/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing True to size
Product Appearance Not as advertised
White Fox Boutique
Grace G.White Fox Boutique
Ally
Ally

This went on for 2 months, the items have not been refunded, nothing has been sent back to me and both items were sent to me EXACTLY how they were returned

Beachman
BeachmanSouth East Queensland, QLD
  • 13 reviews
  • 12 likes
  • Verified

Refused to refund on faulty item

published

I bought my daughter bought a skirt with a matching top online. When the items arrived, the skirt had missing parts which rendered it unwearable. It was returned through the online portal after requesting the return address numerous times which the seller attempted to avoid disclosing. When the goods were returned they refused a refund on the basis that my daughter should have read the "frequently asked questions."
These operators are obviously are attempting to delay, frustrate and avoid refunding the cost of the faulty item which is unethical and illegal. My daughter is lodging a complaint with Fair Trading.

Product Quality
1/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Product Appearance Not as advertised
White Fox Boutique
Grace G.White Fox Boutique
Beachman
Beachman

As the item is obviously faulty, please issue a refund to avoid legal action. Avoid using tactics to avoid issuing a refund as they won’t work with us, but probably work with gullible people.

  • Verified

Wouldn’t Recommend

published
  • Thumbnail
  • Thumbnail
Product Quality
3/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Product Appearance Not as advertised
Vanesa
VanesaGreater Melbourne (Outer), VIC
  • 2 reviews

Absolutely worst company to deal with in 2021

published
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing Slightly small
Clothing Shops & Brands

Find out how White Fox Boutique compares to other Clothing Shops & Brands

Know better, choose better.

Compare all
Nikki
Nikki
  • 5 reviews
  • 3 likes

Terrible returns process

published

I don't mind whitefox only offering a credit, but it's been over 2 weeks since my return item arrived at their warehouse and I still haven't received the credit. I've missed out on the swimwear sale because of this and customer service won't honour it... I won't be rushing to shop at whitefox again. There's other better brands who are friendlier, faster and have better clothes. Not to mention the standard zip front sweater S/M is HUGE and it's the smallest size available. Their sizing guides are slightly off and the quality isn't great.

Product Quality
2/5
Shipping
4/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing Very large
Product Appearance Not as advertised

Waste of money

published

Bought a pair of trackies a year ago along with a few other things and they are the worst trackies I’ve ever bought!!
For $80 you’d think theyd be good quality & last but I’ve bought pairs from Kmart that are better quality. I followed all the care instructions (hand cold wash etc) and the colour still faded patchy after 3 washes!
I wrote a message to complain but they said there was nothing they could do as I wrote it 2 months after purchasing even though we were in lockdown and I didn’t wear/wash them right away. I got 2 wears out of them.
I’ve never purchased from them again since & would not recommend.

Product Quality
2/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing Slightly small
Product Appearance As advertised
BCc
BCcGreater Melbourne (Inner), VIC
  • Verified

Not good quality

published

Not satisfied with quality. I requested a return and found out, they only give a credit not Refund!!!!!!! To process a credit, receiving an email say that please allow up to 14 business days!!!! Omg! Terrible customer service. Will never order from them again.

Product Quality
1/5
Shipping
1/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing Slightly large
Product Appearance Not as advertised

Wouldn't recommend. Bad return policy and jeans.

published

Found it all easy to navigate however they do not do refunds!!! Ordered jeans and they were just not what they looked like online. Returning products for store credit takes months and is such a hassle. They keep changing their policy from 7 days to 14, what else? Also, you have to pay for shipping to make a return and then again to get a new product. Absolute joke.

Product Quality
1/5
Shipping
1/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing Slightly small
Product Appearance Not as advertised
Maddy
MaddyGreater Melbourne (Metropolitan), VIC
  • 2 reviews
  • 2 likes

Worst customer service ever!!!

published

Do not shop here. Their customer service is an absolute joke. I was promised that my return would be processed within seven days it has now been over a week and the item I wanted is sold out. I asked the team if they could please put this item aside since they’re experiencing delays with processing their returns but they couldn’t even do that for me. To top it off this company won’t even give you your money back they will only give you a store credit which is such a joke considering they sell out of the item you were wanting. And also they do not respond to emails especially when you are not happy.

Product Quality
1/5
Shipping
1/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing Very small
Product Appearance Not as advertised
Clothing Shops & Brands

Find out how White Fox Boutique compares to other Clothing Shops & Brands

Know better, choose better.

Compare all
D Georgia
D GeorgiaQueensland
  • 2 reviews

Poor customer service/ clothing quality

published
  • Thumbnail
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing True to size
Product Appearance Not as advertised

Does not give money back!

published

I accidentally pressed place order in the checkout, contacted seconds after this happened to cancel the order. They told me they cannot refund my money and only offer a store credit, I am appalled that they will not give my money back in a situation like this, very stressful experience. Other stores always acknowledge a mistake and provide a full refund.

Product Quality
1/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Genie G.
Genie G.Greater Melbourne (Inner), VIC

I would give 0 stars if I could. Do not buy from them

published

Do not order from White Fox Boutique. Terrible quality and customer service. I ordered a dress that was the length of a top. It was extremely misleading and they would not agree to a refund. Instead I had to pay for my shipping to send it back and they sent a credit note back. Customer service was not helpful at all. Seems like they don’t care and don’t even have quality control. Spend your money elsewhere. Would not recommend.

Product Quality
1/5
Shipping
1/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing Very small
Product Appearance Not as advertised
Clothing Shops & Brands

Find out how White Fox Boutique compares to other Clothing Shops & Brands

Know better, choose better.

Compare all

False return promise

published

Made a return or a couple of items, had to pay for the return, which is not great, but fine. The disappointing part is that I never heard from them afterwards about any store credit and no email at all. It’s been a couple of months now so absolutely not acceptable and won’t be buying from them again.

Product Quality
2/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing Slightly small
Product Appearance As advertised
White Fox Boutique
Grace G.White Fox Boutique
Rach.k
Rach.kGreater Melbourne (Inner), VIC
  • 2 reviews
  • 2 likes

Worst quality hoodie for price

published

I love white fox and have a heap of their clothes but this would have to be the worst hoodie I have bought from them! Has anyone else had an issue with this material?
I have only worn it 5 times and handwashed it 2 times as per the instructions and the pilling is ridiculous. I emailed them about it and was basically fobbed off, stating it was my fault for overwear. Yet I didn't realise 'overwear' was from 5 times use and only around the house. I would be interested to know if anyone else has experienced this pilling from their same jumper. Thanks

  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • +1Thumbnail
Product Quality
1/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing True to size
Product Appearance As advertised

Poor customer service from returns team

published
Product Quality
3/5
Shipping
1/5
Incentivised Review No
Return Claim MadeYes
Sizing Slightly small
Product Appearance As advertised

Questions & Answers

ava P.
ava P.asked

I ordered four items on Sunday, it’s now almost Wednesday but I don’t have a dispatch email. If I selected standard shipping how long is it going to take to be dispatched? Xx

1 answer
White Fox Boutique
Grace G.White Fox Boutique

Hi Ava!

As mentioned on our shipping information page, please allow up to 7 business days for your order to dispatch due to the volume of orders. Our team will be working super hard to get these orders out as quickly as possible!

https://whitefoxboutique.com.au/pages/shipping

You will receive a tracking email once your order has been dispatched.

Please feel welcome to contact our Customer Service team if you have any questions!

beth j.
beth j.asked

I just ordered for a standard of 20 bussiness days... do they take that long to deliver?

1 answer
White Fox Boutique
Grace G.White Fox Boutique

Hi Beth!

If you have selected Standard Shipping then it can take the postal network up to 20 Working Days to deliver the package once dispatched. However, you can use your tracking information to track your package the whole way!

Please feel welcome to contact us at info@whitefoxboutique.com if you have any questions, we can always help!

Love WF xx

lexie
lexieasked

what other brands could i compare the size of swimwear at with before i buy! i struggle with getting the right size and have a set of bathers that fit well so if i compare with that hopefully i will order the right size

No answers

Get an answer from our members and White Fox Boutique representatives

Details

CategoryOnline Shops and Clothing Shops & Brands
Offers Free Standard Shipping Yes
Free Standard Shipping Minimum Order Amount $100.00
Mens / Womens ClothingWomens
Labels Sold Own Label
Buy Now, Pay Later OptionsAfterPay
Clothing TypeActivewear, General / Everyday and Swimwear
Visit official website

Other Clothing Shops & Brands

Previous
Next
See all Clothing Shops & Brands

ProductReview.com.au has affiliate partnerships. These do not influence our content moderation policies in any way, though ProductReview.com.au may earn commissions for products/services purchased via affiliate links.