??!
4 photos
Philips Fidelio B5 HTL9100/79

Philips Fidelio B5 HTL9100/79

MPN: PHI-B5
2.6 from 20 reviews

Worked fine then breaks

When I first bought this sound bar I was really happy with it however it hasn’t lasted well. The buttons on the remote control started to peel, and when I contacted customer service I was told tough luck, pay $100 for a new one. Even though the remote is essential to the operation of the soundbar it is not covered by the warranty. Clearly Philips do not back their own products to last a reasonable period of time. I would expect a $1000 soundbar (and remote) should last more than four years. Recently one of the speakers has started flashing orange and does not play sound when disconnected from the main unit. I reached out to customer service, describing the fault and explaining I had followed the troubleshooting to try and reconnect the speak but that I suspected it may be a battery issue. Anyway when they got back to me all I was told was to follow the steps to reconnect the speaker... there is nothing more infuriating than customer service staff that do No read what you have written. This is an OK product if you don’t want it to last more than four years, but Philips appalling customer service doesn’t make it a worth while purchase, and I would seriously consider avoiding any Philips products in future if this is the level of service.

Date PurchasedAug 2014
3 comments
Hello there, we just replied to your private review about this matter. Please know that we regret hearing about your experience, and that this was definitely not our aim. You can always reach out to our team of experts if there is still something we can do for you here: 02-89167420 (Monday to Friday 9:00 AM – 5:00 PM EST). We hope to hear from you. Kind regards, The Philips Australia TeamHi the number you have listed is disconnected?Hi Donna, Thanks for coming back to us and making us aware of the disconnected phone number. These should be the correct ones an can be reached at 1800-251-400 for Australia and 0800-251-400 for New Zealand. We hope this helps! :) Kind regards, The Philips Australia Team

Here we go again. AVOID PHILIPS in general! This has been a terrible soundbar.

I wrote a review two years ago and now two years on, this soundbar has died again with the analysis being the same problem with the motherboard. This time, the unit was left with the recommended repairer for about 6 weeks with no resolution until it was revealed that the company that owned(?), distributed(?) anyway IN CHARGE of Philips has gone into receivership and whilst another company has taken up the distribution rights for Asia Pacific, it seems there is nothing they can do to help me with a speaker that is only 4 years old. That's about $200+ per year I've spent to use it. I can no longer get parts for it and there is no goodwill being shown by Philips (or their reps) for a product that is clearly terrible. (see other reviews)

I'm not one to use aggressive language but I wouldn't be writing an honest review if I didn't reflect how crap this soundbar has been. The sound quality itself when it was working was ok. Not super, not terrible but not worth how much it was retailing for.

No one is probably reading this because hopefully they've pulled this terrible model from the shelves. It's no wonder they've gone into receivership if this product is at all representative of their other products.

Date PurchasedMar 2014
2 comments
Hi there, thank you for taking the time to write down your honest experience with the Fidelio soundbar. We're sorry to hear about the difficulties you’ve experienced, this is not the quality of service we'd like to offer to our customers. Therefore, we'd like to apologize.  If you could call us, we’d like to see if we can help. If you're in Australia, please call 1300 850 633. For New Zealand, please call 0800 639 953. We hope to hear from you soon. Kind regards, The Philips Australia TeamI've contacted the number you listed and spoke to a customer service person. Unfortunately it was a terrible experience with the result being that nothing can be done and that the parts for a 4 year old sound bar is no longer available. It's basically a $1000 piece of junk. While I appreciate that the person who handled my call can't do anything to change the current state of Philips's presence and service in Australia, the way he handled the situation has further reinforced my feeling towards not purchasing any more products from Philips. We had invested in an expensive soundbar from a reputable company as we trusted the brand. After this experience and finding out that Philips hasn't got the service it once had in Australia, we will no longer be purchasing anything from Philips and will be advising everyone the same. Lift your game. Perhaps this was a poor quality product but with so many other products out there, there is no reason to support a company that has no interest in maintaining loyalty from their customers.

Battery died in less than a year

Love the sound quality and the slim design. However the battery of the right speaker died very soon, and won’t recharge anymore, it could be powered on, but within 5 seconds, it will shut itself. We have quite a few Philips products in the house, this is the first one that failed our trust in the brand.

Date PurchasedSep 2016
1 comment
Hello, Hwa. Thank you for your review: it is much appreciated. We're sorry to hear that your soundbar has stopped working and would like to check if there is anything we can do to regain your trust in us. If you could contact us at 1300 850 633 if you're living in Australia, or 0800 639 953 if you reside in New Zealand, our colleagues will be more than willing to take a closer look at the situation. Kind regards, The Philips Australia Team

Avoid like the plague to save unnecessary costs down the line!

When we first got it, it was great. But then the warranty ran out and honestly THE VERY NEXT DAY the batteries in the speakers died.
Attempted to get replacement batteries, but Philips no longer makes them.
Was told to take it to a service centre, but there isn’t one in New Zealand.
Philips support literally told me that it is now a glorified paperweight.

Date PurchasedJun 2015
1 comment
Dear Customer, We do have service agents in New Zealand and if your unit is only just out of warranty we would still repair it for you at no cost to you as we don't just drop our customers once the warranty expires. If you could send me your details at ian.maddock@gibson.com I'll be able to assist in getting your unit repaired. Thanks.

Main unit not working after 2 years of use.

We had a good initial experience with this soundbar. Was a bit expensive but overall liked the sound and nifty rear speakers.

However within 2 years into it's use the main unit totally failed with no sound coming from the centre unit. We brought it into a Philips registered service centre who diagnosed the problem as "no sound from main speaker" and that the main unit has to be completely changed which would cost $450 which is more than half the cost of the soundbar itself!

We contacted the customer service hotline (Australia) that asked us to try resetting the unit. This did not work. They were also not helpful and told us to bring it in to the registered service centre for repair as they are not able to see that there is anything wrong with the HTL9100 model (according to their technical team). Based on this forum we can see that multiple users internationally have had a similar issue with this very same model of soundbar about 2 years into its use. So this seems to be a design or quality escape that shouldnt be happening with a brand like Phillips.

We've generally been avid users of Philips electronics but this particular one has fallen short of expectations and we now have a unit that we are totally unable to use. The customer service sadly has also not resolved our issue for what seems like a common problem with this particular unit. We hope Phillips can do something about this as we now have a completely useless unit and are not going to fork out more than half its value to fix it.

Date PurchasedSep 2014
4 comments
Can Philips help with this issue?Hello, Sang. Thank you for taking the time to write about your experiences with the Fidelio. This is not the quality we aim for and we can definitely understand your disappointment with the failure of the main speaker. We would like to check if there's still anything we can do for you. Therefore, we have sent you a private message to ask for your contact details to enable our local team to reach out to you. Thank you in advance, we hope to hear from you soon. Kind regards, The Philips Australia TeamHi Philips Team, I had contacted one of your customer reps Ian Maddock who was prompt with finding out the issues and recommended us to the Philips Service Centre in Perth. The service centre was having some issues sorting our issue out but Ian was extremely forthcoming to resolve the issue for us and contacted them immediately. In the end our issue has been completely resolved! I am very impressed with Philips for offering to fix the issue despite my unit being well out of warranty. We only paid the labour cost which was minimal and now have a working unit again that we're happy with. We have received the exceptional customer service that comes with a good brand like Philips!

Great sound. Nice design. Bad quality electronics

Same issue as some other users.
After a year or 2 the main unit doesn't give anymore sound. Only the tweeters of the wireless speakers.
I also have to pay at least the halve of the price for repair.

I'm from the Netherlands. But i saw that some others have the same problem over here.
Bad product of Philips. For that much money.

Date PurchasedFeb 2015
1 comment
Hello Poider, thanks for taking your time to write this review. We're sorry to hear that the product didn't meet up to your expectations. We advise you to contact our Dutch colleagues for further assistance: http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html Kind regards, The Philips Australia Team

one of the detachable speakers wont work anymore

the left speaker wont work at anytime the little red light is on so its obviously getting power but wont play music. is there something i can do to fix or somewhere to take it or get a new speaker whats the best option. i love the sound and quailty but this is a shame as its so expensive in the first place

Date PurchasedSep 2016
1 comment
Hey there, Such a shame your speaker doesn't work anymore. We'd like to see if there's any way we can assist you with this. If you're in Australia, please reach out to our specialists at 1300 850 633. They might be able to help you out! Kind regards, The Philips Australia Team

Love it. Good sound quality.

My only issue is that it cuts out on Bluetooth after it's been on for a while and then I have trouble re-connecting it. It only happens with Bluetooth. We can still play all our CD's etc through it as we have a media player connected to it and we play our movies through it also and pull the end speakers off for the surround sound. We are very happy with the product. The quality of sound is really good and it has simple setting adjustments to make it work for your needs.

Date PurchasedJun 2013
1 comment
Hi Danielle, thanks for writing a review about our Fidelio B5 and we're glad to hear that you enjoying using it, besides cutting out on Bluetooth that is. We'd like to see how we can help you solve this. Sometimes the source appliance can be the issue, but interference could also cause issues; could you tell us if this occurs with all Bluetooth appliances or one? Kind regards, The Philips Australia Team

Handy speakers

We love the fact 3 of us can blue tooth too the speaker at once. The sound is very clean.
It makes music very crisp.
The surround sound is very handy to have just charge the 2 smaller speakers then place them around the room.
We only use it on a small portion of its power normally it's got a kick.

Date PurchasedMar 2016
1 comment
That sounds great, Matt. Literally. ;-) Enjoy your new speakers! Kind regards, The Philips Australia Team

Lucky I had extended warranty!

The main speakers keep cutting in and out constantly. I'm lucky that I have extended warranty on it considering it was $875 at the time of purchase...just hoping it will get repaired in a timely manner. It was a great unit whilst it was working, with great sound and the fact that the speakers can separate wirelessly is nice.

Date PurchasedJan 2014
1 comment
Hi Lea, What a shame to read that the speakers of your soundbar didn't work properly anymore. We understand that that the unit is at our service centre at the moment? We have full faith in our team that they will repair your soundbar as soon as possible so you can enjoy your music again without it being cutted in and out every now and then. :) If you have any other questions, and if you're based in Australia, we kindly ask you to reach out to our team of specialists at 1300 850 633. Kind regards, The Philips Australia Team

Clashes with the Foxtel remote.

Love the sound bar, but Phillips aren't interested in fixing the issue of clash with the Foxtel remote. Otherwise I would have rated it a lot higher. I shouldn't have to point my Foxtel remote in another direction. Phillips answer- put Foxtel in another room. Great technical guru answer. That's it!!

Date PurchasedAug 2015
1 comment
Hi Grazer, Thank you for taking the time to write us a review. We're pleased to hear you love your Philips Fidelio B5 soundbar. However, we're sorry to hear you're not entirely satisfied with the device because of the interference with your Foxtel remote. If you're located in Australia, you can contact us via 1300 850 633. We can always look for other solutions. Have a great day, Grazer! Kind regards, The Philips Australia Team.

Philips Fidelio Foxtel remote issues

We have a Philips Fidelio soundbar which was a great unit which we loved until the Foxtel remote started to effect the setting on the soundbar. The unit is now 19 months old and we just had the power supply replaced which Philips helped with but unfortunately it seems to made the Foxtel remote interference much, much worse making it all but impossible to use when watching Cable TV . I see that I am not the only one who has suffered this Foxtel remote problem so If anyone knows of a fix then please let me know. I have rated it two stars only because of the early failure. If that was not the case it would get 4-5 stars

Peter

Date PurchasedFeb 2015
1 comment
Hi there, Thanks for taking the time and effort to enlighten us with this feedback. We can imagine this is far from ideal and we would like to have our product specialists have a look into this. Would you mind calling them at 1300 850 633? Kind regards, The Philips Australia team

Great sound bar speakers under $1,000.

Great soundbar. The ability to split the side speakers and gain 4.1 audio is fantastic. No annoying cords. Looks good. I spent considerable time researching soundbars and it was between this or the Yamaha YSP-2500. This one won for its rear Bluetooth speakers and sale price (under $900 on sale).

Date PurchasedAug 2016
1 comment
Thank you for your review here, Davo. Awesome to read that our Fidelio B5 was the winner after your research! We hope you’ll enjoy them for many more years to come. :-) Kind regards, the Philips Australia team.

Great product offering you a 4.1 system in a box

I spent quite some time looking for a sound bar, reading reviews and auditioning them in show rooms. This is what I ended up with. Overall I am very happy with it.

Pros -
- A complete 4.1 system at a reasonable price
- Great for watching movies
- Decent sound for music (but still not a replacement for a component hifi system)
- So many connection options, including the aptx bluetooth implmentation for best sound from your phone
- So easy to set up the rear speakers when you want the home cinema experience
- The HDMI ARC implementations means you don't need to touch the remote, you can just turn your TV on, this unit comes on allowing you to control the sound volume from the TV.

Cons
- No infrared remote pass-through. I have to hold the TV remote over my head for the line-of-sight signal to reach the IR sensor on the bottom of the TV
- While perfect for my needs, if you want to listen at very high volumes, you may find this unit runs out of steam
- The sub unit, again while fine for most homes, is ultimately limited in performance by its smaller size.
- Although the rear wireless / battery powered speakers have an on switch, these don't work. You need to plug these in to the main unit to get them turned back on

1 comment
Hello there, Thank you for taking the time to write us such an extensive review. We're very pleased to hear you are happy with your Fidelio soundbar. We will take your feedback on board and pass it on to our product specialists, as we strive to continuously improve our audio products. If you ever need our assistance, please feel free to contact us on Facebook or Twitter @PhilipsCare. Kind regards, The Philips Australia Team.

Third physical unit- same problem! Does not work! 2 years old! AVOID!

We purchased this in Mar 2014 and by June 2014, we had the unit replaced twice with the same problem as it was still under warranty. Basically the main speaker stopped working. Now two years on, we're having the same problem but it is no longer under warranty. Maybe there was a batch of speakers that were manufactured badly but I am extremely disappointed with the quality as this was a top speaker retailing for close to $1000.

Definitely would not recommend it as now having read other reviews, this doesn't seem to be an isolated incident.

I've been in touch with Philips customer care and have been advised to take it to a service centre. After reading other reviews on here, I fear I'll be quoted $450 to repair it which is almost half of what I paid for it in the first place and after having all these problems I'd be very hesitant to get it repaired for it to happen again within a short time.

Wished I had purchased the JBL instead.

3 comments
Hello WiggsyWoo, thank you for taking the time to review our Fidelio B5 and we regret hearing of your experience. We would like to get in touch with you to assist you further and have just sent you a private message with our contact details. Kind regards, The Philips Australia TeamHi Philips Australia Team Thank you for contacting me to resolve this problem. I can happily say that my unit has been fixed under warranty as an act of goodwill from your team and I really appreciate your professionalism and understanding in this matter. Like reviewer Weng393, I had also spoken to various Philips departments initially to try to fix this problem before writing this review. I'm not sure if I can change my review to reflect the the assistance you've given me but let me know and I'll amend my review. Thanks again!Hi WiggsyWoo, Thank you very much for getting back to us. We're thrilled to hear we've been able to lend a helping hand and everything got sorted for you in the end. Regarding the amending of the review, you may be able to see a little 'edit' button at the top of it, so you could give that a go, but we're not sure if that will change the star rating too. Either way, we appreciate your honesty and are happy it's all resolved for you. If you ever have any further questions, you know where to find us. Have a lovely weekend! Best regards, The Philips Australia Team

Unhappy with lifespan...Unhappy Customer

We have had the same problem with our Fidelio Sound Bar HTL9100 also, we change Station on Foxtel and it plays havoc with the soundbar remote.
Let me say while it did work it had magnificent sound.
We then have to continually mess around trying to get sound again.
Now it seems to have given up the ghost altogether.
After trying to contact Philips and finally them answering, they couldn't have cared less. Our unit was not long out of warranty not even a year , and they didn't want to know about it.
We are so angry and annoyed we will never purchase another Philips product again.
As someone else said on this forum, they must give reasonable warranty service buy Consumer Law. But really can I be bother? When you have to wait so long to go through all the correct channels, back and forth, not sure. But then again I may try.
After spending nearly $1000 that's nothing to sneeze at I guess.
Also just getting some platitude of a email from Philips doesn't fix anything, especially if they send a bill of over $400 to fix the problem, when it shouldn't have cost anything.
There is obviously something wrong with these sound bars as there are quiet a few complaints about them, not just one, and it seems to be about the same probe time and time again.
So Philips, instead of just selling something that I'm sure you are aware by now has ongoing problems,you should be offering customers an extra 2 yrs extension on the warranty.

eg: I bought my Holden new it had a fault on its paint job and after 3 years out of warranty, Holden stood by their product and didn't charge me to repair the problem.
You should take a leaf out of another Huge Corporates books . All big corporates have P&L so just put it down to that.
Please fix these small problems for your customers....I'm sure it's not all that hard, and they will be so much happier with your Company.
Of course if you would like a copy of the invoice I'm more than happy to email a copy to you.
From one very unhappy customer.

3 comments
Hi Toni, sorry to hear you're having problems with your soundbar, at Philips we do cover units past their warranty in certain circumstances, if you would like to send me a private email I'll see what I can do to assist restoring the unit to original condition. ian.maddock@gibson.comHi Ian, Thank you very much for your help in what still seems to be a bit of a mystery in why we are having this problem with our soundbar. I would like people to know that you have been very helpful in contacting us and trying different suggestions. We still seem to have the same problem with FOXTEL though. Which is very strange. Regards Toni.Hey Toni, Thank you for your kind words. We will pass your feedback on to Ian and there is a possibility he will get back to you again here. Kind regards, The Philips Australia Team

Experience cinema in my doorstep

This Sound bar B5 make my room like TGV cinema.. Really awesome!! It's small but powerful. Experiencing new era of sound system without any problem with wayering, easy installment even in limited space. It is user friendly without need an expert to adjust the sound bar. The sound came out perfectly as we wish.

1 comment
Hey Sharul, that is great to hear. Thank you for writing this valuable review, we really appreciate you taking the time to share your exciting experiences. We passed your feedback on through our relevant department, so their Christmas will be even better. Kind regards, The Philips Australia Team

Short lifespan -- less than 2 years

I previously reviewed this product, originally giving it 5 stars (first impressions were great), then downgrading to 4 stars (after using it for a few months .. some annoying "features" were making themselves apparent), and now I wanted to edit my original review but ProductReview doesn't allow it. So I'm writing a new, updated review giving it only 1 star for "Terrible". Why is it terrible? Because today (13th December 2015) the central speaker stopped working and it sounds terrible. Because having spent about a thousand dollars for this premium soundbar, it has died less than 2 years after purchase (I bought it on 28th December 2013) .. and the warranty is only 1 year. This has been a huge disappointment.

7 comments
Hi Weng, pity to read your review went down from 5 stars to 1. We can imagine the sound without the central speaker working is not the sound you want to hear. Our team would like to see if they can help you out. Could you reach out to them at 1300 850 633 for Australia or 0800 639 953 for New Zealand? Thank you. Kind regards. the Philips Australia teamSo I contacted Philips and sent my unit to be assessed as they requested. After a week, I received an email (and I quote exact text) "the warranty for all the unit of Philips produx=cts it has 1 year warranty and we do apologize that we cannot give you a warranty for the unit since it is more than a year.". I also received a bill for $460 to repair the unit (i.e. about half the cost of the original unit). I have since called the NSW Department of Fair Trading and they said under Australian Consumer Law a product should have a reasonable life span regardless of the manufacturer warranty. I will be lodging a complaint with the Dept of Fair Trading.Hi there, we can imagine your discontent and would like to look into this further for you. We've sent you a private message and will pick this up there. Thank you for bearing with us. Kind regards, The Philips Australia Team

Very happy

Just purchased the Fidelio Sound bar. Had it plugged in and connected in literally a few minutes.
Our living situation had changed by choice and we downsized to a Townhouse. Have had my Denon 5.1 home theatre for 8 years and it no longer fitted into our lifestyle. Sold it for good $$$ and put towards the soundbar. Was going in to buy a JBL kit and the salesman told me to check this out. Sounded no better of worse than the JBL on display but when we went surround sound in the store by detaching the speakers (wholly molly), It changed the whole deal. Not often something exceeds my expectation but this does. Its loud and clear enough for movies and music. The surround effect works brilliantly. I have connected via optical and HDMI through ARC and only need to use the tv remote. So bloody simple. As far as having to get up and pull off two speakers and place them behind me its no problem, If for some it is, im surprised they can be bothered going out to buy one. We watch our movies, reconnect the speakers and go to bed, simples.
So if you are tight on for room, this is a good option. Yeh yeh, Its not meant to take the place of a full home theatre but from someone who has had both. Im happy.

2 comments
7 months on, sound bar is still working well. Had a small issue where it lost its connection to the tv so just re connected and no problem. Some people have said it doesn't operate through the tv remote. I have to manually turn it on or of but volume works through tv remote. Make sure you use hdmi arc connection on tv. We have an outside deck and take the speakers outside and they work amazingly well. Remember this isnt a home theatre. Its a surround soundbar and for its intended purpose its bloody good. if there was one thing i could change it would maybe have a larger sub. When you take the speakers outside you do loose base as it isnt particulary strong...Thanks for your kind words and valuable feedback Steve! :)

Had I known of it's flaws, would not have bought.

This is a product that promises much and does deliver much but is not user friendly in the way it does it. I am in agreement with another reviewer, weng393, about the sound quality and has the advantage of a subwoofer. The surround sound with the speakers positioned behind you is clear but somewhat overpowering. Surround sound is supposed to bring out sounds that would be 'off stage' so to speak, such as say, a horses hoof beats approaching or leaving or a car horn in the distance, or the rumble of thunder fading away. Good maybe for someone with hearing difficulties, might save the need for headphones. What in fact happens is your hear the speech and sounds that should be coming from only in front of you. It's also necessary to have the V.Surr button 'on' when the speakers are docked with the s/bar to get a richer sound from your TV, otherwise the sound is not that good.

The remote control is an odd design, elliptical in shape and somewhat like a small boat, sits in the hand (if it's large) comfortably but impossible to stand up in a holder. (it is 1cm wider than a Panasonic PVR remote and 1.2-1.3cm than my 55" LG TV's, with far less buttons) Without good room lighting, the writing on the buttons is very hard to see, especially the power button which is close to an input/source button.

The most annoying problem me and my wife find is getting the volume adjusted to a comfortable level. There seems to be no way to get a smooth transition of volume. There is a row of led's across the centre of the bar that light up in succession, or go out, as you hold the volume + or - on the remote and the volume goes in steps accordingly, either too little or too much. There is an Auto Volume on-off button and according to the instruction book, this when 'on', keeps the volume constant when changing to another source, doesn't seem to account for differences in the volume that those other sources might be outputting at though. Also, if you adjust the volume with it switched off to a level and then switch it on, the volume leaps up and you have to readjust. Can't see any point in this feature.

This soundbar is replacing a very old Tandy (yes that old) Amp system which had Dolby digital output 5-1 surround (hardwired) sound and although it was way out dated as far as connections were concerned, the only manual operation on the unit was the source switch, everything else was via it's remote( quite small by the way). By comparison with the product under review, sound adjustment was a breeze, it had a powered rotary control that you operated with the remote (or manually) and you could 'nudge' it to get the exact level required including the treble and bass. This Philips unit is, I consider, as I said, not very user friendly and overpriced. I guess the fact that it was heavily discounted should have been a warning.

Sounded good in the shop, but not a patch in performance or ease of use over our previous (and old) system.
Clear sound
Too expensive, even at it's reduced price. Too demanding of attention and adjustment.

Questions & Answers

My philips htl9100 (fidelio) base is not syncing properly. Sometimes base goes off for 5 -10 sec then again it start banging. What could be the problem?
No answers

I have the Philips Fidelio HTL9100 one of the speakers does not charge the battery - any suggestions - when connected all the speakers work but as soon as I detach them one speaker does not work. thanks Kym
1 answer
Hi there, Thanks for reaching out to us here! We would like to see what the issue is here with your battery and would love to talk to you about this issue. We kindly ask you to reach out to us via 1800-251-400. There you'll be in contact with our product specialist -- who are more equipped to get to the bottom of this. We hope to hear from you there! :-) Kind regards, The Philips Australia Team

Hi my sound bar won’t connect to Bluetooth on tv (it has been working on Apple TV) the power light does not light up white as it did when turned on but goes red when turned off. Any ideas?
1 answer
Hello Stuart, Thanks for your question. We can see this poses a problem. Therefore we'd like to advise to get in touch with our audio specialists through social media, or through this link: https://bit.ly/2BGkOa2. If anyone can help out, it'll be them. :) Hope they're able to sort this out very soon. Kind regards, The Philips Australia Team

Details

Fidelio B5 HTL9100/79
Price (RRP)$1049
Channels4.1
Subwoofer TypeWireless
BluetoothYes
HDMI Inputs2
Height70mm
Width1035mm
Depth156mm

Visit official website - Download manual
  • GTIN13: 4895185618173
  • MPN: PHI-B5

Similar listings