??!
1 photo
OzCar
4.5 from 1,133 reviews

Reviews

(844)
(171)
(8)
(8)
(102)
  • Product Quality
    4.4 (285)
  • Return Claim MadeYes (14) · No (278)
  • Customer Service
    4.4 (276)

Reviewer Photos & Videos

  • More

Serena P

Serena PCentral West, NSW

Great Customer Service

published

The Team at OzCar Dubbo were fabulous. Quick easy transaction, all the staff were friendly and helpful. 11 days on, we are very happy with our vehicle and their service.

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationDubbo
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Serena, Thank you for taking the time to share your experience. The Dubbo Team are pleased to hear that they were able to assist you with your recent purchase. Enjoy your new vehicle! See you at your first service and Happy Motoring

The reviewer stated that an incentive was offered for this review


Great service

published

The team at Penrith OzCar were very friendly and professional they took the time to find the perfect car for me and I would highly recommend the team to everyone

Return Claim MadeNo
Store LocationPenrith OzCar
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Shay, Thank you, for giving us the opportunity to show you how great buying a car from OzCar Penrith can be. Happy Motoring and see you at your first service

j jessep

j jessep

  • 2 reviews

to the guys cardiff great

published

My wife and i are very satisfy with lads cardiff ozcars.the help we got was the best ...thanks to Johnthon and Jacob plus the young lady in the office t; neal thanks from j@b

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationCardiff
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

HI j jessep,Thank you, for giving us the opportunity to show you how great buying a car from OzCar Cardiff can be. Happy Motoring and see you at your first service

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Max

MaxSydney, NSW

Abysmal Customer Service

published

I was sold a faulty vehicle which is now leaking water and the inside of my car smells horrendous, mouldy and wet after all the rainfall we've experienced throughout Sydney. When I contacted the dealership to resolve the issue the sales representatives were refusing to transfer me to the salesperson who sold it to me and wanted to charge me an excess fee to have a diagnostic test run on my vehicle when its still under warranty. Absoultely disgusting and an embarrassing approach to handling a customer complaint and complete lack of professionalism. Will be contacting FairTrading as OzCar seem to be avoiding responsibility and show no care in helping in any way possible.

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationPenrith
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Thank you to the Campbelltown yard

published

Thank you to the Campbelltown yard for the easy purchase of my Camry wagon Peter and Juliana you guys are great and thanks to Angus You guys are great I love it

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationCampbelltown ozcar
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Simon, thanks for stopping by. We love reading when our Customers are happy with our service and especially with their vehicle. We here at OzCar we aim to please. Happy motoring and see you at your first service


Garry.

Garry.Hunter Region, NSW

Thanks guys

published

Thanks to the guys at Cardiff Ozcar . Certainly am thankful for making this happen for the 3rd time, would have loved the sunroof but am happy with the new purchase. Thanks to Tully and George and T'neal for making it all happen. Very professional and much appreciated.

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationCardiff
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Gary, Thank you, for giving us the opportunity for the 3rd time, to show you how great buying a car from OzCar Cardiff can be. Happy Motoring and see you at your first service

The reviewer stated that an incentive was offered for this review


Timtam74

Timtam74Sydney, NSW

  • 2 reviews

Great service well looked after

published

Very happy with service and my new car
At the Campbelltown show room
They found me the right car for me and my family And got me the finance with no hassle

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationCampbelltown
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Timtam74, thanks for stopping by. We love reading when our Customers are happy with our service and especially with their vehicle. We here at OzCar we aim to please. Happy motoring and see you at your first service


Ozcars campbeltown

published

I have been to campbeltown Oscars a few times now as I have referred a few friends and family members there we have always dealt with ANGUS I THINK his name is and we have always been very well the service has been on point I would absolutely refer anyone there

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationCampbeltown
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi David, Once you buy from OzCar you become one of our family members. Angus & the Campbelltown Team loved reading your post and thank you for your kind words. Happy motoring and see you at your first service

Havili T.

Havili T.Sydney, NSW

Campbelltown OZCARS everything was perfect

published

Mate I've dealt with Angus for along time now and I have brought many customers here his Service and hospitality has been perfect everytime I would refer anyone here @ ozcar Campbeltown.

Return Claim MadeNo
Store LocationCampbelltown
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar
Steve

SteveNorth Western Region, NSW

So helpful

published

Couldn't ask for more helpful people and careing they bend over backwards to help you and makes you feel like a person not just another customer or number its really nice to be treated like that

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationDubbo
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Steve, Thank you for leaving us an awesome review. We are thrilled to read that the Dubbo Team showed you the Excellent and friendly Customer service that we here at OzCar pride ourselves in. See you at your first service and Happy Motoring


Red O.

Red O.Hunter Region, NSW

Oz car Are Awesome!

published

Oz car I would recommending to anyone wanting to purchase a car,they have exceptional trade ins,I just got $15,000 for my Mazda.ive purchased a Mazda from oz car before never had any faults,they look over the vehicle perfectly. I’m very happy customer.if you want piece of mind and quality,go to oz car. The sales guys are polite understanding fair negotiations. Great at rewards and extras in my deal! Thanks from Loraine & Greg Oldham.

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationCardiff
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

The reviewer stated that an incentive was offered for this review


Bianca

BiancaHunter Region, NSW

Worst car buying experience we’ve ever experienced.

published
Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationCardiff oz car
See all answers
3 comments
OzCar
OzCar .OzCar
Bianca
Bianca

Oh! I tried to get some assistance from Oscar and Heather has repeatedly refused us any assistance.

OzCar
OzCar .OzCar

Sorry to hear that Bianca, you must be outside of your warranty for that to happen.


Adrian

AdrianHunter Region, NSW

  • Verified customer

Easy trade.

published

Easy quick trade. Great price for my trade in. Fully was very helpful. He installed some child seat anchor points on the spot and put on a DVD to keep the kids entertained. Thanks.

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationCardiff
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

The reviewer stated that an incentive was offered for this review


service

published

The Cardiff boys are excellent the service team are excellent also finally fixed my cars problem would highly recommend Tully is great salesman and cares for his customers that buy of him

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationCardiff ozcar
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi David, Thank you, for giving us the opportunity to show you how great buying a car from OzCar Cardiff can be. Happy Motoring and see you at your first service

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Ewan

EwanHunter Region, NSW

Thanks Jacob and Lucky Ewan

published

Thanks cardiff the boys are great very helpful and good to deal with lucky Jacob johno and other names can't remember very rude arrogant from Gosford branch hopefully they don't return to Cardiff ever AGAIN!!!!

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeYes
Store LocationCardiff and penrith
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Ewan, We are please the Cardiff Team were able to assist you with your purchase and are sorry the Gosford Team did not show you the same friendly service. Happy Motoring

The reviewer stated that an incentive was offered for this review

Unexpected purchase

published
Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationOZCAR Lansvale
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Wayne, Thank you for taking the time to share your experience. The LansvaleTeam are pleased to hear that they were able to assist you with your recent purchase. Enjoy your new vehicle! See you at your first service and Happy Motoring

The reviewer stated that an incentive was offered for this review


Tenelle

TenelleSydney, NSW

Warranty

published
Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationPenrith
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Tenelle, I have checked your file, and as you were a Broker deal, please contact your broker to advise, who your extended warranty that you say you paid for is with. If you have one you will most certainly be able to claim against it.


Alison L

Alison LHunter Region, NSW

  • 3 reviews

Customer Service left much to be desired

published
Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationNA
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Allison L, thank you for the feedback you have provided to us. It is disappointing to hear that your experience did not result in positive outcome. Please contact our customer relations if you require further assistance. 13 69 22


Great service, helpful staff and great car!

published

Oscar Campbelltown helped us get a bigger car for a great price. Highly recommend them. I have bought cars from them before and they have always been helpful and supportive.

Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationOscar Campbelltown
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

The reviewer stated that an incentive was offered for this review


Amira H.

Amira H.Sydney, NSW

Sold me a lemon car, 2 Major issues within 6months

published
Customer Service
Product Quality
Return Claim MadeNo
Store LocationOz car Lansvale
See all answers
1 comment
OzCar
OzCar .OzCar

Page 1 of 57

Questions & Answers

Tiana S

Tiana Sasked

Who do I contact in regards to a Esanda Finance deal done at OzCar (Australian Fleet sales at the time) in Dubbo.
I am seeking a refund for the Shortfall insurance I was charged as listed on my contract

2 answers
Tiana S
Tiana S

Furthermore, I think its highly questionable by todays standards in light of the recent Royal Commission, that in April 2015 a 25 year old casual worker could be sold Esanda car finance at OzCar with a 17.44% interest rate. Am looking to seek further advice from the Financial Ombudsman.

Fired Up
Fired Up

What did Esanda say?


Kim D.

Kim D.asked

I have been approved for $8000 finance Im looking for a 7seater 4wd do u have anything in that price range I could look at if so can I send me some pictures please

1 answer
OzCar
OzCar .OzCar

Hi Kim D, please contact our sales Team on 136922 and they will be able to assist you in your purchase.


greg

gregasked

I am interested in purchasing a Toyota corolla 2017 to 2019 model, I also want to trade a Holden Berliner international 2011, 150,000 kms,

2 answers
Marzio
Marzio

Hey mate go see the team at Gosford, tell them I sent you.
They will help you 100%

OzCar
OzCar .OzCar

Hi Greg, we will certainly be able to help you. Please contact your local Dealership for assistance 136922


Get an answer from our members and OzCar representatives

ProductReview.com.au has affiliate partnerships. These do not influence our content moderation policies in any way, though ProductReview.com.au may earn commissions for products/services purchased via affiliate links.