??!
1 photo
AMOMA.com

AMOMA.com

4.1 from 812 reviews

Great location

At the time of booking we paid for the accommodation - I feel it wasn’t obvious we were paying ahead, because often you just give a credit card imprint for a reservation. However on checking my bank account I discovered I had paid. Because of this I did a double check with the hotel because you hear of problems with some organisations- yes I was booked and had paid.
Not sure what would have happened if we needed to cancel - however we had no extra charges at all which was fantastic.

Product Quality
Customer Service
Ease of Booking
Return Claim MadeNo
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation

The Star Casino, God Coast

When our preferred accom was fully booked we search 'best rates' and Amomawas one of several booing sires with The Star listed. With teh best price for our stay we proceeded throughthe simple booking process.

Return Claim MadeNo
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation

Rendevouz Hotel Stay

Booking with Amoma was very easy no problems at all would highly recommend.
Our stay at Rendevouz Hotel was a pleasant experience close to shops and close to Southbank. Would stay again.

Product Quality
Ease of Booking
Return Claim MadeNo
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation

great hotel, best prices on Amoma

The booking process was very easy and the price on Amoma was considerably cheaper than for the same room, on the same nights, at the same hotel on other websites

Product Quality
Customer Service
Ease of Booking
Return Claim MadeNo
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation

Never use this company

I must confess I did not even search online about this company before I used them to book a hotel in Seattle. NEVER AGAIN. Our plane got cancelled so we tried to cancel our reservation through AMOMA. They claim that you can cancel reservations online but I challenge anybody to find how to do it. They also claim to have phone customer support (917-624-9013) that has a message that claims that "all our agents" are "busy" every so often. Yet I was on the phone for THREE HOURS and nobody picked up.

The worst company I've ever dealt with. Will never use them again and I recommend everybody to stay away from them.

Customer Service
Return Claim MadeYes
Trip Completed No
Booking Type Accomodation

Easy to use and good price

I booked the Ramada Resort at Phillip Island. The site was easy to use and I had no issues. Aroma offered the best price and I did not need to keep refreshing the page as has happened with other sites.

The room was very clean. The bed comfortable and the hot water went on for days with great water pressure. The room was dated, but for the price I can not see how that is a problem. The Ramada Phillip Island had everything we needed for a bargain price. I would recommend it.

Product Quality
Customer Service
Ease of Booking
Return Claim MadeNo
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation

Great Service

Great Service. I booked the Pulman Hotel at Brisbane Domestic airport. It was easy to use and navigate website. The price of the accommodation was reasonable .
It was good to be able to pay for the accommodation up front.

Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation

Don’t make mistakes with your booking

Thanks to Eddie from their Customer Service team, my issue was resolved satisfactorily. Just ensure you do not make any mistakes on the original booking and everything will be fine.

Customer Service
Ease of Booking
Return Claim MadeYes
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
2 comments
Hi Marcus, Please note that we contacted you on 15.03.2019 by phone to resolve your matter. Feel free to contact us at support@amoma.com if you have any further questions about your booking! Your Customer Support teamThanks to Eddie from your team, I’m delighted to report that the matter had been resolved and a full refund has been promised

Excellent booking site

Took a while to negotiate site but done once I found it easy though had to refresh a couple of times.
Booking confirmation was quick and hotel also had confirmation quickly.

Ease of Booking
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Cathy, We are very happy to have you as a customer! Thank you for your great feedback, we hope to remain your number-one hotel booking platform for a long time to come. Your AMOMA.com team

Good booking site

Booking process was a little up and down. Found what I wanted, tried to book and then it said it was sold out. Refreshed and tried again 2 more times before the booking was actually confirmed.

No problems with the hotel or extra unexpected costs.

Overall pretty easy experience.

Ease of Booking
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Lara, Thanks for your feedback and sharing your booking experience, it's much appreciated! Don't forget our dedicated customer support team is available around-the-clock should you have any queries in the future. Your AMOMA.com team

Very Happy

No problems with booking and all ok on arrival at destination. Always appreciate when booking includes breakfast, which this package did, and the food was very good. Would use this company again.

Ease of Booking
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Vicki, Thank you for taking the time to share your great experience with AMOMA.com! We look forward to seeing you on our site again soon. Your AMOMA.com team

Beware

Repeated failure to complete advertised bookings then ring with a short time only offer at higher price. There was no delay in original booking process but it allegedly failed to process as the room was unavailable even though availability was still reported to exist in searches. A system fail. Went elsewhere and found competitve pricing from direct booking.

Yes amoma you are aware of this as I have recieved a phone call and emailed offer at higher price which was also unavailable for booking within 5 minutes of reciept.

Trip Completed No
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Paul, We take each customer’s feedback seriously and we would like to assist you as soon as possible. Unfortunately we are not able to identify your booking with the details you have provided within your review. Please include your booking ID and one of our agents will contact you shortly. Otherwise, you can also contact us through our on-page LiveChat or your customer account. We remain at your service, your Customer Support team

Smooth process for booking

No additional fees needed to be paid at the hotel. They honoured my voucher problem free. I booked accomodation in Bali at a 5 star resort. I have no experience in adjusting or cancelling a booking.

Customer Service
Ease of Booking
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Robin, Thanks for your great feedback and spreading the word about AMOMA.com! Your AMOMA.com team

Switch and Bait – horrible experience

If the stars are aligned while you are booking a room with Amoma, then you may have a chance to have a good experience with them, otherwise, and most likely the experience of most customers, you will have a horrible experience. When I booked my room for 2 people, I did not see a description of the bed setup. I tried to clarify via chat and it took a solid 1 hour to respond to the chat. I had left my computer, so the chat came via email and let me know that the room has 2 twin beds. I asked to change it to king bed and the respond was that there will be a $60 charge for the modification and the new booking will be more expensive and non-refundable – WHAT! It has been only 1 hour. This bait and switch tactic scared me so I canceled the reservations immediately and paid the $60 cancelling fee – what a waste of money. Be extremely careful when booking with them.

Customer Service
Ease of Booking
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Moses, Please note that the cancellation/modification policy is always displayed during your booking process and – after your booking is completed – also in your confirmation email as well as your personal account area on our site. If you have any questions about canceling or modifying a booking, you can always contact our customer support team beforehand so we can find the best solution for you. We checked your case and learned that we granted you a full refund and informed you by email on 03.04.2019 accordingly. Please allow 3-5 days for your bank to process this reimbursement. Feel free to contact us at support@amoma.com if you have any questions about your refund. Your Customer Support team

It was ok nothing to write home about

I find the wording in this review requirement by Product Review to be to strong and harsh for something that they are requesting to be done as a favour to their submission

Everything was as I required and the stay was enjoyable but I was caught short on vehicle storage after driving down to Brisbane
Again your wording is to strong (This will be displayed next to your submissions, choose wisely.)

Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Michael, We take each customer’s opinion seriously and want to thank you for your feedback. It will help us to offer you and 2.5 million fellow travelers per year the greatest hotel deals and a smooth booking experience on our site. Your Customer Support team

Fantastic and extremely easy to use

Amona have the best prices with very clear information as to what you were buying. Absolutely not problems and would highly recommend to anyone looking for an easy to use booking service.

Ease of Booking
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Linda, It's great to hear you could seal an excellent deal on AMOMA.com! We strive to offer you unbeatable prices for hotels worldwide, so your next bargain may just be a click away. Your AMOMA.com team

Couldn't have asked for more

Easy to book, much cheaper than anywhere else. Exactly as described and when we arrived at our hotel we had been upgraded at no extra cost. Will definitely use Amoma.com again

Customer Service
Ease of Booking
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Kylieanne, Thanks very much for your kind words! We hope to remain your number-one hotel booking platform for a long time to come. Your AMOMA.com team

double or twin ???

we made a booking as a twin room at the HIlton sydney ,but when we got there it was a double, the staff looked at our paper booking details and said they had never heard of AMOMA ,onscreen they said it was a double room ,we finally got moved after 20 minutes

Customer Service
Ease of Booking
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Geraldine, After several attempts to contact you and without a reply from your side we have unfortunately not been able to identify you as one of our customers. We strive to provide each and every of our customers with the best possible service, so feel free to contact us at support@amoma.com anytime so we can further investigate this matter and find a satisfactory solution together with you. Your Customer Support Team

Good value for your money

Happy with the deal. Better then other companies you save with AMOMA.this is all I can think about it. And I don’t know what to write I hope this info will help you.

Customer Service
Ease of Booking
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi David, It's great to hear you could seal an excellent deal on AMOMA.com! We appreciate your feedback! Your AMOMA.com team

Great site

Easy site to navigate, no hidden surprises. Paid what was shown. Would use again, as selection of hotels was good. Would like a reminder that trip was coming up with a follow up email, but didn't mind.

Ease of Booking
Trip Completed Yes
Booking Type Accomodation
1 comment
Hi Mary, Thanks for sharing your feedback! We are happy to hear about your great booking experience. Offering you the easiest booking procedure and best service is our top priority, thank you for sharing your idea with us, it helps us make your next booking with AMOMA.com even better! Your AMOMA.com team

Page 1 of 41

Questions & Answers

Booking number52975777 Hi, I made a booking and cancelled it within half an hour, I have not received any sort of confirmation of making the booking or cancelling it, however my money was taken, could you please let me know what is going on and when can I expect my refund. Thanking you Tony
1 answer
Hi Tony, Thank you for reaching out to us. I looked into this matter and learned that the reservation was indeed canceled as per your request and that a cancellation confirmation was sent to the email address you used to make the reservation. The refund has been processed on the 11th of February to the account of the credit card you used to paid the booking. Depending on your bank's delays the amount is visible in your account in 3 to 10 business days. Best regards, Eva

i did yesterday my reservation for a hotel in morocoo, Palais Des Roses, but i didn't yet recieve a confirmation? my Credit card is debeted. Any help?
1 answer
Hi Nour, Please contact our customer support team at customersupport@amoma.com or +41 225 182 013 so we can look into your booking together. Thanks, your AMOMA.com team

HiAnoma, I am In Australia, booked online last night, money gone from my bank account and no confirmation email. I have a booking number which the site is now saying doesn’t exist. Have tried to call number on website and it tells me it’s not in service- please help!!!
1 answer
Hi Melissa, Please contact our customer support team at support@amoma.com or at +41 225 182 014 so we can look into your booking together. Thanks, your AMOMA.com team

Similar listings