Ordered for a birthday surprise on 28th August, on 7th Sept status still in delivery. Very disappointed and not recommended, no contact from company to proactively explain or address Show details
I ordered a birthday card on 29/7/26 for my sister's birthday on 9/8/26. I paid over $20 for expedited delivery and it said estimated delivery on or before 5/8/26. I didn't get it. I checked the tracking and it wasn't posted until 4/8/26. The tracking showed it was still interstate on the day it should have been delivered. I did an AI chat with… Read more
them and it stated it wasn't late by their standards. I then had a chat with a real person and she said because it was with Australia post there was nothing they could do apart from give me a postage credit for my next order (don't know if I want to chance another order with them). Google states that rather than using standard postal networks they use premium shipping partners to speed up the process, this they did not do. I checked the tracking today 6/8/26 and it was still in another state. As they used standard postal services I would need to get it by Friday 7/8/26 as it won't be delivered on a weekend. Not happy
Hi Ies, I am sorry to hear that you have not yet received… Read more (+4 replies)
I ORDERED TRANSPARENT (Edged) STICKERS OF OUR WHITE CAT - TRANSPARENT ALRIGHT - YOU CAN'T EVEN SEE THE CAT‼️ HE'S A "PHANTOM APPARITION‼️ I ordered a few "Glossy Transparent" Personalised pet stickers with the pets name attached to the bottom of the sticker, in various sizes, as a surprise gift for my daughter. I provided a photo for the stickers… Read more
to be made to order. I ordered the transparent sticker of the completely white cat - 'specifically' so the white whiskers would be visible on the transparent edging; and not just show a large white area on the side of his face where his whiskers grew out. However, due to the fact that the cat is completely white - upon peeling the sticker off the backing paper, the cat's entire body of white fur was not visible at all; and everything that was white about the cat - meaning his entire face, chest and whiskers were completely "GHOSTED OUT"‼️ The stickers did not show any white on the animal at all. All you can see - as you can see for yourself by the photos, that only the eyes and nose are barely visible - WTF⁉️ WHERE IS THEIR QUALITY CONTROL⁉️ So the stickers were only useful to be stuck on something with a white background only; and even then it did not show the correct shape of the outline of his face and body. This is not described anywhere when ordering a transparent sticker. THE MANUFACTURER OF THE STICKERS (AND ZAZZLE), SHOULD KNOW THIS - AND DESCRIBE THE ITEMS' DETAILS CORRECTLY AND APPROPRIATELY, ADVISING CUSTOMERS THAT WHITE DOES NOT PRINT ONTO THE TRANSPARENT STICKERS. Why? I simply don't understand. This is EXTREMELY MISLEADING to customers. These stickers were totally unusable and were a total waste of money‼️ My daughter was extremely disappointed, but not as disappointed as I was‼️ I had been waiting so long for these stickers to be delivered; with the first delivery being lost in the mail, and them insisting the parcel was in transit, however tracking showed it was at Sydney in Botany for over a month. Then finally when the tracking showed they were delivered, we never received them; finally after another two weeks (of them arguing that they were still in transit, yet my tracking showed they had been delivered - but not received); they eventually sent these stickers out. Now instead of receiving stickers of my daughter's white cat, all we got was a pile of clear stickers of two eyes‼️ THEY WERE TOTALLY USELESS AND UNUSABLE. So I sent the photos to ZAZZLE's 'Customer Care' to complain about the lack of details describing the item and stated to them, "I would also like the stickers to be re-printed in ‼️NORMAL GLOSSY WHITE‼️- PLEASE, - OUR CAT IS WHITE, NOT A TRANSPARENT INVISIBLE PHANTOM‼️ Instead of offering to re-print the stickers ZAZZLE gave me two options: OPTION 1. The funds returned to your Zazzle account as a Zazzle account credit. Including a 20% off code to use on a future Zazzle order. This can be applied within one business day. Please note that this option will allow us to waive the return and not require you to send the order back to our facility. DID YOU SEE THAT LAST SENTENCE⁉️ WHY WOULD THEY WANT THE STICKERS SENT BACK, WHAT ARE THEY GOING TO DO WITH THEM, THROW THEM OUT LIKE WE ALREADY HAVE⁉️ I WOULD NOT PAY TO POST THEM BACK EVEN IF I STILL HAD THEM. I ALREADY PAID POSTAGE TO RECEIVE THEM AND I REFUSE TO WASTE ANY MORE OF MY TIME OR MONEY‼️ I BET THEY DON'T REFUND ME MY POSTAGE I PAID FOR THEM IN THE FIRST PLACE‼️ OPTION 2. The funds returned to your credit card or PayPal. Once your return has been processed, a refund could take up to 5-7 business days to be visible in your account. I replied with: "I'M EXTREMELY DISAPPOINTED IN THE TWO OPTIONS I HAVE BEEN OFFERED TO RESOLVE MY COMPLAINT. I ALREADY STATED IN MY COMPLAINT THAT I WANTED THE STICKERS "RE-PRINTED" CORRECTLY; AS THEY WERE FOR A GIFT. I WILL ACCEPT A REFUND AS OFFERED IN OPTION 2. I WILL NOT BE USING YOUR COMPANY IN THE FUTURE"‼️ Seriously, I've had so much drama with this company over a couple of simple stickers. Don't even bother with them. There are plenty of other companies that make custom-made stickers and other products who don't give you the runaround. I recommend using CAFE EXPRESS instead, or RED BUBBLE, they might be a little more expensive but you get much better quality products and much better service.
Hi Lisa, I am sorry to hear that you have not been… Read more
Reviews with attachments
Perfect gift for your love ones – I'm super happy with my purchase, my mother in law loves it as much as I love it too, So thank you so much. Show details
Terrible they thought sending me a black cup where you can’t see the photos, when I asked for white!!
Hi Jan I am sorry to hear that you are not satisfied with… Read more (+2 replies)
I ordered a custom 40th birthday card for a friend. I made sure all my photos were uploaded properly before submitting, then the confirmation page also showed the correct photos I had uploaded before paying. The birthday card arrived 8 days before the birthday and it was not a custom card as ordered, but just had generic stock photos on it instead… Read more
of the photo’s I had uploaded. I emailed Zazzle using the email listed on there site to try get this fixed, then received a reply email saying customer service would get back to me within 1 business day. I never heard back from them. I then tried to contact them via the help section on there site, however once again never heard back from them. To sum up my experience: Terrible product. Atrocious customer service. Waste of money and time. (Photo attached of the generic photo card that was sent)
Hi Richard, I am sincerely sorry for the experience you… Read more
Terrible customer service – Still awaiting a full refund. I ordered a shirt incorrectly. I was given an email saying order has been cancelled awaiting 5 days for full amount to be transferred into account. I am still waiting and I have sent 3 emails with nil response. I ordered another shirt through them. The white isn't white, it's off white. I had a design on the front and back in black. The front and back were two different blacks.
Hi Amy, I am sorry to hear about the troubles you have… Read more
Latest follow-ups
Coffee cups should last >6months, especially ones that cost >$40. An xmas gift became heavily cracked. I requested a refund. They said only 30 day return warranty policy. Their final position is 30% off next purchase and free shipping.... coffee cups should last more than 6 mths.
Follow-up · How was it used? It was used as a coffee cup, filled with drip filter coffee , certainly not boiling. Maybe did 2-3 cycles in dishwasher, again its ceramic... it should withstand 45° temp wash. Was it dropped? Absolutely not, never. We have tile floors, it would have destroyed itself if that happened, and I certainly wouldn't have a cracked… Read more
Hi MJONE80, I am sorry to hear that you have not been… Read more (+1 reply)
I ordered a card on 1/9 based on processing & shipping times quoted to ensure it would arrive on time. They stated it takes 2 days to process however it took 4 days before it was shipped. Now UPS have revised their delivery twice and now it’s not… Read more
arriving until 12/9 which could change again!! This is past the time l needed it to arrive so l now have to go buy another anniversary card to give my wife. Poor service and won’t be ordering cards in the future.
After all this the card arrived 10/9. So don’t understand why UPS had to stress me out by saying it wasn’t going to be delivered until 12/9. When it did arrive the card was slightly creased/damaged.
Follow-up · Card had creases/slight damage from postage
Positive reviews
The worst company to deal with. They accept your money, do not follow with online magnetic fridge calendar order and never respond to your emails. Absolutely disreputable. Show 2 replies
Follow-up · Had no idea this company was offshore based in USA as I could not see any address for it, My fridge magnet calendar ultimately arrived so am very happy with their service delivery. Thank you!
I ordered a product from Zazzle on 10th August 2025. On 6th September 2025, the product has still not arrived. I contacted the supplier on line where I'm greeted by AI. After a couple of questions, I'm asked if I would like to speak with a human but there is a 40 minute wait. Show reply
Follow-up · Following my initial review, my product arrived 5 weeks later. I was unhappy with the time taken as I believe this time to be excessive. The company responded and refunded the cost of postage. They responded promptly and provided good communication. I was happy with the quality of the product when it eventually arrived.
Great customer service , i made a mistake with my order and they redid my mug , very happy with product and customer service 10/10
Follow-up · No i didn't pay for postage, they said keep the mug i made a mistake on. I am in Australia so i think a week , not 100% sure. Yes i ordered a heat changing mug by mistake, and they re did my mug in not heat changing mug. Customer Service was the best EVER. Highly recommend this company
Find out how Zazzle compares to other General Merchandise Shops
Know better, choose better.
Negative reviews
Absolute scam they changed my shipping address to Qld so I changed it back got the confirmation email and they hadn't changed anything absolutely crap poor customer service only a robot.
Hi Daniel, I am sorry to hear about your order experience.… Read more
We ordered a sweatshirt for our Daughter with our son’s picture on it because he recently died. Not only did we pay$60 for it , it never came, then on 1/22/26 at 1 in the morning someone accessed our bank account and took another $20. We still haven’t got our sweatshirt and now you’re stealing out of our bank. I will be contacting the BBB, and… Read more
hundreds of us are getting ready to leave multiple reviews on multiple sights about your policy about taking money UNAUTHORIZED and UNSCHEDULED
Hi Laura, I am sincerely sorry to hear that you have not… Read more
I am so disappointed because I never received the Order 131-92413419-7265961 placed on 21/11/2024 for the Daschund Sausage Dog Monogramed 15 Pro Max iphone case. This was a surprise Christmas gift for my daughter. I have never been contacted by the seller at 6 Union Quay, COrk Ireland. I am doubly disappointed as I chose this seller who is based in Cork as I am Irish myself. So Disappointed. Lucinda Mortimer
Hi Lucinda, I am sorry to hear that you have not received… Read more
Recent reviews
Don't bother using this website. I ordered some customised playing cards and customised whiskey glasses. There were no issues with the playing cards and they arrived fairly quickly and I could track delivery (they came from the USA). Different story with the whiskey glasses. It took longer to get confirmation that the product had been made and the… Read more
message said that delivery could not be tracked. I have not received the glasses and, now that I look at the reviews on the Zazzle website, I can see that various other people also did not receive their glasses. I have no faith that I will ever receive the glasses and I have requested a refund but, given other reviews, I suspect that Zazzle won't bother to refund and I have lost my money on these glasses. You do not seem be to able to connect to a real person but you only seem to be able to deal with AI bots that can't deal with specific situations. When you ask to speak to a human, their chat function tells you that the estimated wait time is x minutes but this never changes so I assume it is fake. Overall a very poor experience and I will not order from them again.
Hi Aussiemum, I am sorry to hear that you have not yet… Read more
DO NOT ORDER FROM ZAZZLE. I ordered personalised Christmas ornaments. I received an email saying they’d been delivered. They had not. When I questioned where my order was, the AI agent repeatedly gave me links that did not work. I tried over 30 times to get some information without success. Looks like I have lost my money. Wish I had read these reviews first.
Hi Sandy I am sorry to hear that your ornament has not… Read more (+3 replies)
The products are good quality but the problem is if the product says it’s from a certain country, Malta in my inference, well the package is actually coming from the USA so it’s harder to get my Mai because Australia post isn’t delivering or sending anything from the USA at present. So the UPS postage is quite expensive. I wish the website would be transparent about where your product is coming from. I’m very annoyed
Ordered some Google review cards from this lot. Nowhere at the ordering or checkout is it stated that they deliver via UPS who just so happen NOT to deliver to Australia Post Collection. Now I'm dancing around with YPS trying to get my delivery. If I could give NO stars I would. Bloody incompetent!!!!! I won't be ordering anything else from this lot ever again.
Hi Kym, I am very sorry to hear about the issue you are… Read more (+3 replies)
Ordered a custom hat couple of months ago for my father in law birthday. Never receive it, try to log in complaint and never have email confirmation that the complaint was logged. I think this is their way of avoiding responsibility so we don't have any proof of the complaint. Terrible business practice. Avoid at all cost. Update: eventually got my money back but miss the gift for my father in law birthday.
Hi Bao, I am sorry to hear that you have not received… Read more
Ordered a class set of personalised pencils and erasers in late July, didn't arrive until December 5th. Thankfully I was wanting them as end of year gifts. Apparently Zazzle doesn't do tracking smh
Find out how Zazzle compares to other General Merchandise Shops
Know better, choose better.
Ordered business cards. Look nice but the email address and phone number is in an extremely small print. As this is the purpose of a business card they are completely useless. Threw them away and reordered elsewhere. Be mindful of this.
Ordered 2 printed T-shirts as a gift to be delivered to my son in law in Queensland for his birthday. My son in law let me know they arrived a week after his birthday. Instead of being the 2XL size ordered they were enormous, one nearly big enough to be a single bedspread. I am so disappointed - when you are ordering a gift online the recipient in another state should receive the gift ordered. Where is the quality control?
Hi Lynne, I am very sorry to hear that you are not… Read more (+2 replies)
Terrible company. Provided them full address, and they put half of the address on parcel, postman couldn’t deliver. I had to call UPS to update the address
Hi Gemini, I am sorry to hear about the difficulties that… Read more
Finally received my stamp today and it's fine thank you. Perhaps if they were more responsive to emails. My stamp took a month to arrive. Definitely not an Australian manufacturer
Slow, slow slow... over a month for approx. 12 tiny round stickers. Don't waste your time or money with this company. Easy to use website but everything is downhill from there. I thought ordering over a month before my event would be plenty of time, I was wrong! I requested a refund as I'm yet to receive the item and the company has gone silent!
Allow PLENTY of time to A. Get your item, or B. Get a replacement before it's too late!!! First item I bought from Zazzle arrived from the other side of the world before an item I'd ordered on the same day, from across town! Was most impressed. Unfortunately, that didn't last. The next item, a personalised gift, never arrived, so a replacement was… Read more
sent. A couple of other gifts arrived in a leisurely time. Then the latest personalised gift ordered was marked as "delivered" and, a week later, appears to have disappeared into an abyss. This particular item was to commemorate our 25th wedding anniversary . . . And now I'm going to have to buy a mass produced gift because UPS tracking doesn't seem to work beyond America's shores, despite apparently having couriers in our major cities. So disappointed!! And will NEVER buy from Zazzle again..
Great range of products. But I wanted one card (for triplets), and it was going to cost approx $10.00 to have it sent! No Thankyou. It should only cost $1.25 or at the most $2.50. VERY disappointing.
Terrible support provided – If there were zero stars available I would allocate it! I placed an order in September and despite following up Zazzle many times they would not assist to locate our order. We did not receive an email confirmation, nothing about an order however we received a credit card charge. I would NOT recommend their services!
Hi CAH, I am sorry to hear that you have not been… Read more
ProductReview.com.au has affiliate partnerships. These do not influence our content moderation policies in any way, though ProductReview.com.au may earn commissions for products/services purchased via affiliate links.
Hi Sara, I am very sorry to hear that you have not… Read more