Best General Merchandise Shops
House 🏆 2026
- See all
I bought a Dutch oven online and when I went to use it I saw a spec where I thought it would cause it to crack in the future, I emailed customer… Read more
service and it was very simple and easy to get a replacement sent out to me. Razelle Was very helpful with my request on getting a replacement sent.
Powerland
- See all
Powerland have been terrible to deal with. I have made two separate orders in a month. First order was for a Puretec font. The incorrect font was… Read more
sent out. They have told me the font must be returned prior to the correct font being sent out. This would be fine if I had a way of returning the font. The internet sales rep will not return calls. This is holding up gaining certification on our project.
Second order for a Stiebel Eltron hot water unit was stalled for two weeks. We are now told the item is damaged and will be another two weeks. Again cannot get rep to respond and am struggling to get a resolution. Worst purchasing experience I have ever had with terrible customer supprt.
Kogan.com
- See all
Well; in this instance it really is What You Pay For! I thought I could get a KOGAN STEAM IRON KAIRNSTN25A for under a $100 including delivery. The… Read more
box was delivered. (Strangely, NOT sealed with any sort of tape - the Sole Plate has no static cover on it) (My husband thinks someone else has sent it back & it's been shovelled back to us) Turn it on, do everything I'm supposed to do, before I use it & Nothing happens. Sorry, the iron by itself gets hot - but no sound of steam being made! And now, I have to send videos of it NOT WORKING. I WANT MY $20 delivery back! This is the SECOND thing we've bought from KOGAN that has been absolute Rubbish
Rushfaster

- See all
I have now purchased 3 items from Rushfaster and I have had an excellent experience, I did have a missing promo item from my first order but I had it… Read more
sorted and shipped with a simple email. I am very happy to be able to purchase the high quality products from an Australian distributor so I didn’t incur a delivery fee( over $149). I had very quick delivery ( in Sydney) and quick response to emails. So so far great experience.
The Nile 🏆 2026
- See all
The Nile have a great range, reasonable prices and good delivery times. Always a reliable company to order through.
Factory Fast
- See all
Product was what I ordered very Happy with delivery time and would purchase from Factory Fast again
Klika
- See all
Customer service and communication was great. The product purchased is performing as it was advertised , so I’m satisfied with that outcome. Show details
Slimline Warehouse
- See all
Terrible customer service – We ordered a window display for our office which was supposed to be 3 x A4 wide and 4 high. When it arrived the rails weren't wide enough for the… Read more
display and the wires had to angle out to go around the display. I figured they'd sent us rails for a portrait display instead of the landscape we ordered. Contacted support, dealt with [Name Removed]. At first told us our windows weren't wide enough. I sent him our window measurements which were wider than required. Then told us to just have a 2 wide display. I told him if I wanted a 2 wide display that's what I would have ordered. I told him I just wanted the metal rails that the display hangs off to be wide enough and fit for purpose. So then he told me to cut them to make them fit, so I asked he was going to pay to have that done, no reply to that. He then told me that "if I like" I could send the whole lot back for a refund. We'd spent hours unpacking, taking off wrapping tape, bubble wrap etc from the 10 boxes it all came in. Now he doesn't respond at all. We would never ever use this company again, and we will be warning our group not to use them. Terrible customer support Update- received an email from [Name Removed] the next morning. Hey Doug, would you like me to cut a rail for you and send it over. [Name Removed] if you cutting is as bad as your customer service it'd be useless anyway
Grandado.com

- See all
This is a scam site . I ordered a coffee pot in stainless steel and a very poor quality aluminum pot arrived . There is no customer service ! I have just lost €30.00 plus a lot of aggravation trying to contact them and going in circles . Show details
Factory Buys 🏆 2026
- See all
I bought a Xmas tree and the leaves were falling off. I let them know and they were very quick to respond and offered me something else. They were very apologetic. They were fantastic. Show details
Mighty Ape
- See all
The desktop surface consists of two separate pieces. This is actually mentioned in the product description as “2 x Split board top”, which I… Read more
unfortunately missed when ordering.
However, none of the product photos make this obvious, and I think such a significant design detail should be shown clearly rather than only mentioned briefly in the description.
I initially also had trouble reaching customer service, but once they contacted me directly they were helpful and offered a satisfactory solution.
Dshop
- See all
To whom it may concern. Over six years ago, these crooks operated under a different name but sold the same products with the same intent: offloading… Read more
shoddy goods at a low price. I bought two cabinets from them. Parts were broken, and the whole structure looked like it was made from manufacturing waste. There was no response from customer service; they dodged all responsibility, though they eventually issued a partial refund. A few years later, the same scenario played out—just under a different business name—with absolutely no way to contact them. Two desks arrived damaged in their boxes. The product quality was just as bad as before—looking like production rejects or scrap material. Communication was strictly via email, and I even sent photos. They sent replacement parts, but they didn't fit—the dimensions were wrong. The battle dragged on for over six months. I finally gave up and just threw the cheap desks in the trash. Don't be fooled by the low prices. What you actually get is cheap junk made from manufacturing waste. That is the reality of the situation. The people behind this are from China; they speak the language and know how to access the Chinese market for manufacturing waste. They operate in the Australian and US markets, exclusively online. They know full well that customers in Australia have virtually no consumer protection—what exists is merely on paper. They face no consequences for shipping this shoddy goods and again,again ,again. Because who will stops them????
Kleva Range

- See all
It was stated that I would be receiving a double set of filters. However I only got one set Show details
Mytopia
- See all
Bought a Valk TR5 E bike from them. After using it 6 times it stopped working but out of warranty. Even though bike had minimal use no assistance… Read more
received from Mytopia. Go somewhere else and buy a reputable brand bike-This company and bike brand is not worth the grief.
Hi Fred, Thank you for reaching out and sharing your… Read more
LightInTheBox
- See all
SCAM! Do not use this company, I received items however they were incorrect and the company would not issue a full refund or arrange return for the items ordered. Staff were rude and and had no idea!
Hello Thank you for leaving a comment. We regret… Read more
Banggood

- See all
ATU 300W was delivered quicker than expected. But unpacking , there ist a defect Power inlet. Fear of short circuit. Very short ( circa 20cm) Power cable with no fuse. After Sales without Reaction to written complain.
Ubuy
- See all
Item I rodered was as expected and delivered on the timeframe specified. Show details
Black Swallow
- See all
Cheats and liars – Ordered a post hole digger in July 2023 for $484.28. Order confirmed. 18th of October 2023. We regret to inform you that our retail partner is yet to… Read more
process your order within their previously indicated timeframe.
We apologise for the continued delays & understand the inconvenience caused.
We have cancelled your order & will be issuing you with a full refund to avoid further delays.
If you have any questions please don’t hesitate to reply back to this email. 10th of September 2024. Still no refund.....
The Luxuriate

- See all
I have been an active subscriber since my first order in March 2020 and this is the little luxury I keep in my life. The glow in majority of my… Read more
vessels are all so unique and just calming and brings me zen. There is an array of frangrance families to suit everyone's preferences. For the first time in over 6 years I had an error with my order and customer service was quick to respond and fix - thank you to everyone at The Luxuriate team <3
Travel Universe
- See all
I bought two items, costing about $60 and whether I like it or not I get charged Shipping Protection of $$2.99. On the page before checkout there is… Read more
a line which supposedly lets you remove shipping protection if you don't want to pay it - but does it work? Of course not. So everyone who orders anything gets charged an extra $3 - what a rort. Cheap crooks.
There is a link on the cart page to checkout with… Read more (+1 reply)
LatestBuy
GREAT CUSTOMER SERVICE – I messed up when placing my order marked pick-up instead of delivery. Problem was sorted quickly so I still received my purchase in time for my Grandson's Birthday. Well done Latest Buy Show details
DealsDirect.com.au
- See all
Fraudulent company – Fraudulent company, advertised one product and sent another at half the size. Paid premium, got rubbish. They won't fix your issue. Will just steal your money.
Hi, We sincerely apologize for the experience… Read more (+2 replies)
Discount Party Supplies
- See all
Congratulations on an efficient business My cupcake holders came the next day everything from the ordering process to delivery A1 mind you I bought 100$ worth all different types I will be making muffins until I die Thank you Helen Lewis Show details
Modern Aussies
- See all
I got the gamestick and it was working fine. Then one day it stopped loading up so I contacted support and got in touch with Ace. He asked for some… Read more
details, pictures and a short video showing the problem. So I did that and Ace went back to the technical team and at the end they replaced it under warranty. Got the new game stick a week later and it was actually the game stick with 2 controllers. What a nice surprise. Thank you Ace and the tech team for looking after me. Very happy customer here. Highly recommended. Cheers!!
Global Shop Direct
I purchased the 7 meter version, it is as good as advertised, however it isn't as light as stated and I still needed to use a ladder to reach my Solar Panels which it cleaned very well. I highly reccomend this product. Show details
Innovations
- See all
I ordered 2 jumpers at a sale price but was sidetracked and didn’t process payment until I remembered the next day. They had disappeared from my cart… Read more
so I re-entered them but stupidly didn’t check the total before confirming and was charged $69.99. When I realised that same morning I immediately sent an email but the reply was it would take 2 days for a response so I rang to cancel the order but was told ‘already picked/packed and sent for dispatch so nothing can be done.’ I was then told the jumpers were never $48.99 but that is untrue. I contacted the sales team but just kept receiving unhelpful ‘nothing could have been done’ but the items had not been dispatched when I called. Of course I can return them at my cost but that would make them even more expensive. I have bought many items from Innovations over the years but never again.
Oz Best Dealz
Friendly staff and great backup support. Corrected my issue fast and very helpful. Will buy again
House & Trade Supplies
- See all
I cannot speak highly enough of HOUSE & TRADE SUPPLIES . I ordered 2 Power Hacksaw Blades in July but AUSTRALIA POST lost them in their system . I… Read more
was then sent 2 replacement blades at no cost despite the fault laying with AUSTRALA POST . Top marks to HOUSE & TRADE SUPPLIES for their Professionalism.
Tools.com
- See all
Ok prices but communication issues – Ordered a few items. Fair enough there are covid supply issues but when I got part delivery there was no docket to say what's delivered and what's… Read more
on back order - basic stuff. Then when I enquired they left out one item the biggest in delivery telling me I ordered one. Sockets days 2 clearly. Everyone makes mistakes but not sending a reciept is unprofessional.
TV Shop
- See all
On Friday 10th October 2025 I purchased a HD Polaris 2x Black 1X Tortoise Shell Set from The TV Shop but these are crap glasses and a rip off! Never again! You advertise is a con so stop trying to scam customers by taking their hard earned money.
It was not possible to make a claim ! The A.I. assistant sent me to a review . When I complained they said they hoped my day would improve!!