Review your last buy on ProductReview.com.au

 AI reviews summary 

Pros
High product quality: Customers consistently highlight the solid construction, premium materials, and accurate representation of furniture and decor pieces compared to online images.
Responsive customer service: Multiple reviews commend support staff, particularly for handling enquiries, resolving shipping issues, and assisting with rural orders promptly.
Secure packaging: Items such as fragile lamps, glassware, and heavy furniture are frequently praised for arriving well-protected and in pristine condition.
Efficient delivery: Many shoppers report fast dispatch times and smooth transit experiences, complemented by helpful courier and delivery personnel.
Verdict

Overall sentiment toward LivingStyles is overwhelmingly positive, with customers expressing high satisfaction regarding product quality, pricing, and customer support. While a small subset of reviews notes challenges with delivery logistics or extended wait times for specific items, the vast majority of experiences highlight a seamless online shopping journey from purchase to delivery.

685 reviews
5  Lucinda M  · Gorgeous quality wall art, delivered undamaged, better price than competitor website for identical item - very happy with purchase.
5  Jeannie  · Really happy with these, stylish and functional, don’t have to fall out of bed to reach on/off switch just touch - perfect.
5  shayne b.  · quality products, competitive prices and good customer service. Delivery charges a little high.
5  AmandaHongKong  · Lovely chairs. Solid. Look like they do in the photos (which is not always the case). Communication was good. Am thinking about buying a couple more!
5  lyndall n.  · Easy to find then navigate to purchase; fast delivery; product exactly as stated - colour, size, quality, & purpose.
5  dadndoc  · I'm happy with the quality of this mat for Pilates. Delivery was in good time. I'd purchase again from this seller.
Pauline M
Pauline M NSW 2 posts
   Verified

I am very happy with this mat. It is very sturdy and looks good at my front door. However I was disappointed with the colour of the stripe as I misinterpreted Ivory for being a cream colour, whereas in fact the stripe is a Stark White but that is my mistake. As my front screen door and window frames are a Primrose colour, a cream stripe would have… Read more ·  1

looked better. In hindsight I think the black stripe would have been a better option in the location. This does not detract from the quality of the mat however.

  • Thumbnail
Christa
Christa QLD 5 posts
   Verified

Chester Oak Coffee Table. Slightly mid century style well made oak coffee table with 2 good size drawers for storage. Accomodating delivery driver. Very happy with it! Show details ·  1

Ask the reviewer
  • Thumbnail
Lonnie24
Lonnie24 NSW 12 posts
   Verified

I loved this mat so much that I bought a second one for my study. If you have young children or grandchildren I can highly recommended. It is soft, durable and not every mark shows! Very modern and suitable for any space Show reply

Ask the reviewer

Reviews with attachments

  • Thumbnail
Annie42
Annie42 QLD 4 posts
   Verified

Beautiful table, should have checked size as could have been a bit wider. Suits second hand chairs we had acquired earlier.

  • Thumbnail
  • Thumbnail
Rebecca
Rebecca
   Verified

The lamps add a lovely touch to the bedroom. They are a beautiful beige colour that compliments the furniture and are made to last. Show reply

  • Thumbnail
Oum P.
Oum P. WA 3 posts
   Fair Incentive  Verified

Very happy with the product quality as prescribed. Professional service. Show reply

  • Thumbnail
  • Thumbnail
Sherry
Sherry WA 2 posts
   Verified

Great communication, and large item was delivered in a very reasonable time to my remote location. The delivery driver called to arrange when the item could be received, and returned to deliver when item could be received. Item was exactly as advertised and looks fantastic! I will definitely be ordering housewares from here again - very happy. Show details ·  1

  • Thumbnail
Gillian
Gillian VIC
   Fair Incentive  Verified

Very happy with purchase of the Cessia Rattan Bedhead. Very good value and quality. Delivery was prompt. Would highly recommend this product. Looks amazing! Show reply

  • Thumbnail
Linda
Linda NSW
   Fair Incentive  Verified

Very happy with our 3 Muko American Cherrywood Modular Storage Cabinets! Very well made & easy to assemble. Thank you! Show reply

  • Thumbnail
Fran
Fran NSW 2 posts
   Verified

I adore both armchairs however the colour is actually darker than the pictures advertised. I thought they looked more of a lighter blue tone whereas I received chairs are more of a darker tone. Not complaining as I am very happy with the feel and the comfort. Very generous sizing and great quality. Perfect for my area. The online shopping process was seamless, and delivery was very reasonable timewise. Show details ·  1

  • Thumbnail
amandineu
amandineu QLD
   Verified

Beautiful bedhead. It was difficult to find a nice rattan bedhead for a king size bed. This is perfect. Delivery was fast and efficient too. Show reply

  • Thumbnail
juew8
juew8 15 posts
   Verified

Great product. Easy to contact staff, respond quickly to queries. Only suggestion, update on delivery time etc would have been useful. I called as I hadn’t had an update and the staff were helpful. Thanks, love the lamps. Show details ·  1

Find out how LivingStyles compares to other Furniture Shops

Know better, choose better.

Compare all
  • Thumbnail
Neil R
Neil R NSW 2 posts
   Verified

I am very pleased with this purchase. As I live in a rural area, I had a couple of questions regarding pricing and shipment costs, so I contacted Customer Service Support and was assisted by Andy. Prompt and professional, he provided excellent customer service and helped me finalise the online purchase. The rug itself is gorgeous and has exceeded… Read more ·  1

my expectations. Despite being made from jute, it is not a hard rug by any means. In fact, its texture is softer to the touch than expected and underfoot provides ample cushioning. The material also has considerable elasticity so it was easy to pull into shape after storage and shipment. I've placed a 3 x 2 metre anti-slip rug underlay beneath to alleviate any chance of slipping on the smooth floor surface. I specifically chose this rug because it is braided and there doesn't appear to be any loose material shedding from the jute fibre. Nor do I expect there to be as it's not placed in a high-traffic area. Finally, the rug has no odour. I looked at hundreds of jute rugs online and am so pleased the Anant Hand Braided Jute Rug was my purchase decision. The 5 stars have been earned!

  • Thumbnail
Son
Son Queensland 4 posts
   Fair Incentive  Verified

Iam very Happy with my Floor Rug . It is very nice and soft and it looks perfect under my table . My puppies absolutely love it . Show details ·  1

  • Thumbnail
Jason A
Jason A VIC
   Fair Incentive  Verified

Absolutely perfect table, solid, sizing and stylish. Works as a bar, kitchen bench and dinning table, so versatile. Show details ·  1

  • Thumbnail
Nic C
Nic C Tasmania 2 posts
   Fair Incentive  Verified

Beautiful basket. Exactly what I was looking for. Fits two large blankets. Very reasonable and quick postage. I would definitely buy from Living Styles again. Show reply

  • Thumbnail
  • Thumbnail
Yann
Yann QLD
   Verified

Needed a large bookcase but was worried about future relocation/removal, so i decided to get 2 'small' bookcases instead of a large one. This is immaculate solid oak wood which gives character to my office room. Very satisfied with the product. Show details ·  1

  • Thumbnail
  • Thumbnail
Samantha D.
Samantha D. NSW
   Verified

I was a little worried when ordering that it might not be a proper, good-quality rug, but I honestly couldn’t be happier. It’s absolutely beautiful, exactly what I wanted, and the quality is amazing. The last time I was in Turkey, I really wanted to buy rugs, but it was too expensive to bring them back to Australia. I’m so impressed that I’ve… Read more ·  1

been able to get the same beautiful quality here. The rug is made in Turkey, looks stunning, and is excellent value for the price.

I’ll definitely be back to buy more rugs for other rooms throughout my home. Highly recommend!

Latest follow-ups

  • Thumbnail
Kim Galvin
Kim Galvin NSW 7 posts
   Verified

I live in country NSW. I have been searching for high back dining chairs for quite some time. Then I came across LivingStyles - their Evoe Chair was… Read more ·  1

exactly what I had been looking for. The price was excellent compared to local stores who stocked the same chair at a much higher price. I emailed LivingStyles and was promptly answered by Andy. His customer service was absolutely fantastic. I love my new Evoe Chairs. Thankyou Andy and LivingStyles.

 Follow-up  · I have now had my Evoe Dining Chairs for 1 month. They are beautiful quality and very comfy. Assembly was minimal. I am VERY happy with my purchase and the price was fantastic.

 Follow-up  · My 6 Evoe Leather chairs are now 12 months old. I could not have asked for a more stylish and comfortable dining chair. Hubby and I are so happy with our purchase. Assembly was simple. The chairs still look like they were purchased yesterday!

Miss C A
Miss C A NSW
   Verified

Searching, viewing and ordering was an easy process. Description of display shelves was accurate with photos very clear. Payment options were offered and easy to understand. Delivery information, arrival date/time were specific and, as a bonus,… Read more ·  1

they delivered on a Sunday and between the time slots!! Big tick!! The driver was courteous and helpful. The street in which I live is very narrow and parking (even accessing the driveways is problematic). He parked as close as possible to the property (because some idiot had parked too close to allow him truck access); so he used a trolley to wheel it along the street: 10 points and my thanks to him. I purposely chose assembled items (which were properly packed and easy to open with a box cutter), which slid out easily. The units are well constructed and exactly as described; completely fit for purpose. Good shopping experience all around. Many thanks.

 Follow-up  · In response to a couple of questions about my review: I bought these display shelves to serve as room dividers, bookcases and decorative pieces. Although I thought they looked pretty good with my decor, it was nice to be complimented (by tradesmen not just friends) about them. With regard to assembly, I purposefully searched for "assembled"… Read more

  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • Thumbnail
Sam F.
Sam F. VIC
   Fair Incentive  Verified

Love this product. It is very functional. I keep a blanket inside for those days you want to snuggle. My partner love the foot rest ottoman to game. And I love the coffee table function to read a book with tea. It's a win win for us. I also use the coffee table for display. Show reply

 Follow-up  · You can move it easy but it has enough weight to it to not easily to pushed around. The storage is enough for a double blanket to be put inside. Not massive but enough. The material is soft and sturdy. I am quite surprised by how well it is put together. Nicely padded. The table is like a chipboard with vinyl over the top. The legs are solid wood. I hope this helps.

Find out how LivingStyles compares to other Furniture Shops

Know better, choose better.

Compare all

Positive reviews

Jayne B.
Jayne B.
   Verified

I was very happy with my purchase of the Wedgwood Vera Wang silver ring holder. It was just as advertised. My friend who was celebrating her 25th wedding anniversary was also happy. It took a bit longer than I expected to arrive but still reasonable amount of time. I recommend using them. Show details ·  1

PeterC
PeterC TAS
   Fair Incentive  Verified

A decent quality product for the price we paid, so happy enough with that but unhappy with shipping department which used incomplete address on label (we had to find the package at our local post office) Show reply

Carol BUDD
Carol BUDD NSW 7 posts
   Fair Incentive  Verified

Very happy with the mirror. It was just what we wanted. The price was OK and it was delivered sooner than originally advised. It appears to be good quality. We have hung it horizontally above a buffet. Show details ·  1

Negative reviews

Tahi
Tahi NSW 4 posts
   Verified

Very disappointed with the quality and customer service. We bought a wooden kids’ bed at the end of 2024, and it started making noises and moving within a month. The company assembled the bed and advised us to tighten the screws, which we did. Despite very minimal use, the bed is now falling apart — the screws are bent and there is a visible gap… Read more

between the frame and the leg. When I contacted customer service, they simply refused to help because the one-year warranty had expired. A kids’ bed should last much longer than this, especially with minimal use and when it was assembled by the company themselves. Very poor quality and disappointing customer service. I would not recommend this company.

Edit: The company contacted back after this review and sent a service person who was a very nice behaved man and he tried to fix the bed by tightening the screw. I appreciate that service persons behaviour.

LivingStyles
LivingStyles    

Hello Tahi, Thank you for taking the time to update… Read more

Sonya
Sonya
   Verified

Don't buy from LivingStyles. The LivingStyles is the worst shop I have ever dealt with. They allowed you to put the quantity in your cart then you paid in full including delivery of course. However, you don't get your goods delivered. After chasing so many times, you are told that there is only one of them available and it is discontinued. But… Read more

when I asked for refund, they only refund you the cost of the goods but not the delivery cost. What sort of business is this? so dishonest and misleading if they only have 1 left. Plus the communication from them is awful and don't expect your emails would be answered. All they are interested in is your money which means they will rip you off to get your money

LivingStyles
LivingStyles    

Hello Sonya, Thank you for taking the time to share… Read more

Matt
Matt 5 posts
   Verified

We ordered items from this company in mid November last year and last week (for the forth time) we were informed it would be another month. The last 2 delay emails were received were the exact same and mentioned the vessel being re routed. I could have hand made the items and rowed them from china myself in the time they have taken. Not sure what… Read more

shenanigans this lot are up to but they are a waste of time. I do not recommend buying anything from these people! Incidently they are still advertising the item we purchased!!!

LivingStyles
LivingStyles    

Hello Matt, Thank you for taking the time to share… Read more (+1 reply)

Recent reviews

  • Thumbnail
  • Thumbnail
  • +2Thumbnail
Nancy T.
Nancy T. NSW
   Verified

I recently purchased three beds from LivingStyles and had an excellent experience from start to finish. The prices were very competitive, and the quality of the beds exceeded my expectations. I also paid extra for the assembly and rubbish removal service, and it was absolutely worth it. The delivery team arrived promptly, assembled everything… Read more ·  1

professionally, and removed all the packaging and rubbish, leaving the rooms clean and ready to use.

What impressed me most was their customer service. I had a very tight schedule, and the team did their best to accommodate my availability and work around my timing constraints. Their flexibility and willingness to help made the entire process stress-free and convenient.

The delivery was fast, the service was efficient, and the whole experience was hassle-free. It's rare to find a store that offers great prices along with such outstanding customer service. I would highly recommend this shop to anyone looking for quality furniture and a smooth shopping experience.

  • Thumbnail
Pame O
Pame O NSW 5 posts
   Verified

Absolutely horrific experience with this company!!!! Purchased a couch and had to follow up for a delivery estimate. Two small men arrive and say they can’t carry it inside, despite paying almost $200 for delivery and “assembly”. I just moved into this terrace on ground floor and I have had two couches larger than this moved inside, plus one… Read more

removed last week by my friends to make space for this one as well as a fridge, bookshelves, queen ensemble bed etc and the door is completely standard, just much taller than most as place is high ceilings.

Delivery men said they could open on the street but they wanted me to say it was ok if they damaged it. I said do what you have to do but I expect you to try and not damage it. He then got on the phone and they stood on my laneway talking loudly for ten minutes until I had to ask what was happening and they said they were waiting for call back. I said ok. So trying to get back to work, then they come to knock again and say they’re just taking it back. I was so annoyed at the waste of time energy and the TERRIBLE choice I made use this retailer.

Then the real cherry on top. [Name Removed] calls me right as they leave for absolutely no reason at all it was a pointless call and actually made it worse; he shrugs it off and repeats what delivery men told me. I explained the standard size of door, the lack of warning on the ad that a larger entrance was required, the inconvenience to me organising to work from home, removing my old couch etc. then he gets defensive, just doubles down and I told him I wanted a refund - cannot believe I had to be the one to bring it up. I also advised I would be leaving this review and [Name Removed] got defensive? @livingstyles I hope you record calls because I would not have actually been so horrified with your entire organisation if it weren’t for his condescending and rude attitude. I’ll never buy from this site again and will require my account and details to be purged, anyone reading this - DO NOT buy from here use other retailers that actually care about their customers.

LivingStyles
LivingStyles    

Hi Pamela, Thank you for taking the time to share… Read more (+1 reply)

ProductReview.com.au has affiliate partnerships. These do not influence our content moderation policies in any way, though ProductReview.com.au may earn commissions for products/services purchased via affiliate links.