??!
1 photo
Vuly Play Physical store

Vuly Play Physical store

4.0 from 3 reviews

Poor quality for Australian weather conditions

We purchased the Large Thunder 2 Christmas's ago and have already been through 2 sun covers, the padding protection on the poles has completely deteriorated and the joints where the mat meets the frame are rusted and the safety net if now delicate. All of these parts are not covered under the warranty (conveniently) and all require new purchases. We live in Perth so we get a variety of weather conditions.

We have friends that have had a competitors trampoline for much longer and still looks new. I now wish we had invested in another brand as the Vuly now looks like it was purchased in a budget chain store.

I would assume that an outdoor item would be somewhat resilient to outdoor elements.

Disappointed

Product Quality
Customer Service
Return Claim MadeNo
Store LocationBunnings
1 comment
Hello Erin, Thank you for taking the time to provide feedback and sorry to see the damage occurred to your trampoline. If you could please send us an email to reviews@vulyplay.com, I will organise for a representative to look into this further. Apologies again for any inconvenience caused! If you have any questions in the meantime or wish to discuss further, please don’t hesitate to contact our team directly on 1300 667 514. Kind Regards, Denaya @VulyPlay

Replacement Parts

We bought our Vuly Classic 5 years ago and one of the reasons for choosing this brand was the availability of replacement parts for the future. After 5 years our net and some of the poles needed replacing (5 years being a good run for the net, at least twice as long as the warranty period, and the poles had become bent from our kids swinging off the basketball net despite being told by Vuly and parents not to!). Pleased to report Vuly came through with the half-price parts which were easy to order and arrived without hassle. Our trampoline now has a new lease of life for a fraction of the cost of a new one. The kids are still getting plenty of use from the trampoline. In a world where many toys are designed to be thrown away it is good to see a company who provides this service.

Product Quality
Return Claim MadeNo

Love it!

We love the vuly thunder that we got our kids for Christmas. It is sturdy, designed well, looks great and the perfect "babysitter!" I would definitely recommend this product. It took a while to put together, but the video was helpful.

Product Quality
Return Claim MadeNo

See all Vuly Play reviews

Questions & Answers

Sorry, there are no questions about Vuly Play Physical store but you can read 1 question about Vuly Play.